Zdjęcia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing. podręcznik akademicki (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
54,15 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022 Poznań ilość stron 282 Format pdf Spis treści Wstęp...

Proponowany artykuł Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki można kupić w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 54,15 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiego porównania wielu sklepów w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382111200

Wydawnictwo

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu

Sprawdź promocyjne oferty na Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki (sklep TaniaKsiazka.pl)

54,15 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności produktu i cenach użyte w naszym rankingu indeksowane są niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022 Poznań liczba stron 282 Format pdf Spis treści Wstęp (Zygmunt Waśkowski)
Rozdział 1. Istota i ewolucja marketingu (Zygmunt Waśkowski)
Wprowadzenie
1.1. Geneza i istota orientacji marketingowej przedsiębiorstwa
1.2. Ewolucja marketingu
1.3. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
1.4. Kompozycja instrumentów marketingu-mix
1.5. Technologia na usługach marketingu
1.6. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Rozdział 2. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa (Jan Fazlagić)
Wprowadzenie
2.1. Definicja i typy otoczenia przedsiębiorstwa
2.2. Interesariusze przedsiębiorstwa
2.3. Relacje przedsiębiorstwa z otoczeniem
2.4. Trendy rynkowe
2.5. Konkurencja rynkowa
2.5.1. Analiza konkurencji
2.5.2. Strategie konkurencji
2.6. Koopetycja
Rozdział 3. Zachowania nabywców (Ewa Jerzyk, Tomasz Wanat)
Wprowadzenie
3.1. Nabywca jako podmiot działań marketingowych
3.1.1. Istota zachowań nabywców
3.1.2. Racjonalność a emocjonalność zachowań nabywców
3.1.3. Systemy podejmowania decyzji
3.1.4. Heurystyki decyzyjne nabywców
3.2. Modele zachowań nabywców
3.3. Cykl podejmowania decyzji zakupowych
3.3.1. Etapy procesu podejmowania decyzji
3.3.2. Uwarunkowania procesu podejmowania decyzji
3.3.3. Trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów
3.3.4. Zachowania nabywców online
3.4. Segmentacja rynku i dobór rynku docelowego
3.4.1. Istota segmentacji rynku
3.4.2. Kryteria segmentacji rynku
Rozdział 4. Systemy informacyjne w marketingu (Szymon Michalak, Iwona Olejnik, Bogdan Sojkin)
Wprowadzenie
4.1. Marketingowy System Informacyjny – istota, i funkcjonowanie
4.2. Pojęcie, zakresy i techniki badań marketingowych
4.2.1. Ilościowe badania marketingowe
4.2.2. Jakościowe badania marketingowe
4.3. Metody i techniki analizy danych marketingowych
4.3.1. Cykl analizy danych ilościowych
4.3.2. Analiza danych jakościowych
Rozdział 5. Oferta produktowa przedsiębiorstwa (Magdalena Ankiel, Sylwia Michalak, Dobrosława Mruk-Tomczak)
Wprowadzenie
5.1. Artykuł w ujęciu marketingowym
5.2. Klasyfikacja produktów
5.3. Macierz Ansoffa
5.4. Usługa jako produkt
5.4.1. Pojęcie usługi i towaru usługowego
5.4.2. Właściwości i warianty usług
5.4.3. Jakość usług z perspektywy konsumenta
5.4.4. Rola personelu w procesie świadczenia usług
5.5. Zarządzanie portfelem produktów
5.6. Firma jako wyznacznik wartości artykułu
5.6.1. Istota i znaczenie producenta
5.6.2. Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki
5.7. Opakowanie jako atrybut artykułu
5.7.1. Pojęcie i funkcje opakowań
5.7.2. Opakowanie jako instrument marketingu
5.7.3. Innowacje opakowaniowe
5.8. Menedżer artykułu i jego rola
Rozdział 6. Kształtowanie cen w marketingu (Wiesław Ciechomski, Tomasz Wanat)
Wprowadzenie
6.1. Rola ceny w strategii marketingowej producenta
6.1.1. Wartość jako kompilacji marketingu-mix
6.1.2. Funkcje cen
6.2. Metody ustalania cen
6.3. Wrażliwość cenowa nabywców
6.3.1. Istota wrażliwości cenowej nabywców
6.3.2. Metody pomiaru wrażliwości cenowej nabywców
6.3.3. Ceny nieliniowe
6.4. Strategie cenowe
6.5. Zarządzanie cenami zestawu produktów
6.5.1. Linie cenowe (produkty substytucyjne)
6.5.2. Sprzedaż produktów komplementarnych
6.6. Taktyki cenowe
6.7. Promocyjne kształtowanie cen
Rozdział 7. Dystrybucja produktów (Barbara Borusiak)
Wprowadzenie
7.1. Strategie dystrybucji
7.2. Kanały dystrybucji
7.3. Wsparcie sprzedaży w kanałach dystrybucji
7.4. Fizyczna dystrybucja produktów
7.5. Kooperacja i konflikty w kanałach dystrybucji
Rozdział 8. Komunikowanie z rynkiem (Bartosz Mazurkiewicz, Renata Nestorowicz, Anna Rogala)
Wprowadzenie
8.1. Cykl i funkcje komunikacji marketingowej
8.2. Wybór kanałów komunikacji marketingowej
8.3. Instrumenty komunikacji marketingowej w kanałach tradycyjnych
8.4. Narzędzia komunikacji oparte na progresywnych technologiach
8.5. Proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej
8.6. Zasady współpracy z agencją reklamową
Rozdział 9. Marketing społecznie odpowiedzialny (Barbara Borusiak, Magdalena Stefańska)
Wprowadzenie
9.1. Etyczne dylematy marketingu
9.2. W kierunku stabilnej konsumpcji
9.3. Miejsce koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
9.4. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a instrumenty marketingowe
9.5. Green marketing
Rozdział 10. Marketing w wybranych sferach biznesu (Marek Gnusowski, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński)
Wprowadzenie
10.1. Marketing na rynku business to business
10.1.1. Cechy typowe rynku business to business
10.1.2. Warianty zakupów na rynku business to business
10.1.3. Cykl zakupowy na rynku business to business
10.1.4. Wyzwania segmentacji na rynku business to business
10.1.5. Rola marki na rynku business to business
10.1.6. Automatyzacja na rynku business to business
10.2. Specyfika marketingu usług
10.2.1. Relacyjny marketing usług
10.2.2. Zaangażowanie klienta w cykl świadczenia usług
10.2.3. Projektowanie usług
10.3. Marketing na rynkach zagranicznych
10.3.1. Przyczyny internacjonalizacji przedsiębiorstw
10.3.2. Uwarunkowania decyzji i działań marketingowych na rynkach zagranicznych
10.3.3. Odmienność działań marketingu międzynarodowego
Marketing. Academic handbook (summary)

Parametry

ISBN

9788382111200

Wydawnictwo

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu

Kategoria

E-booki

Producent

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Zbigniew R.
Zbigniew R.
26.11.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika ma dla naszych odwiedzających ogromne znaczenie
Jeżeli tylko skorzystać z prezentowanego produktu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki wyślij ocenę lub opinię. Napisz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie zróżnicowanych...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Podstawy biochemii dla towaroznawców Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Podstawy biochemii dla towaroznawców Autorzy Daniela Gwiazdowska, Alina Piotraszewska-Pająk, Marta Ligaj, Marian Filipiak Język polski...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Podtytuł Materiały do ćwiczeń Autorzy Anna Gliszczyńska-Świgło, Ewa Sikorska,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach
Do sklepu Szczegóły

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach

9,98 zł
Teorię najlepiej sprawdzać w praktyce i najlepiej jest, jeśli ta praktyka jest nad wyraz realistyczna. Z takim założeniem przystąpiliśmy...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zbiór zadań z opodatkowania, AZ#894490CBEB/DL-ebwm/pdf
Opodatkowanie to nieprzystępny do zgłębienia obszar wiedzy, co jest spowodowane na ogół złożonością systemu podatkowego danego państwa,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. wybrane zagadnienia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej, AZ#C05E852AEB/DL-ebwm/pdf
Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Surfaktanty. budowa, właściwości, zastosowania, AZ#543438DDEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Surfaktanty. Budowa, parametry, zastosowania Autor Ryszard Zieliński Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia
Tytuł Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia Podtytuł Zadania dla państwa Autor Monika Kaczała Język polski Wydawnictwo Uniwersytet...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...