Zdjęcia Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
42,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-108-8 Rok wydania 2022 Poznań...
Prezentowany artykuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 42,75 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnych analiz olbrzymiej ilości hurtowni i sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382111088
Autor
Jan polowczyk
Sprawdź promocyjne oferty na Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu (sklep TaniaKsiazka.pl)
42,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności towaru i cenach użyte w prezentowanej klasyfikacji są zczytywane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-108-8 Rok wydania 2022 Poznań ilość stron 217 Format pdf Spis treści WSTĘP 1. Kształt TEORII PARADOKSU 1.1. Definicja paradoksu 1.2. Tło historyczne 1.3. Paradoksy w ekonomii i zarządzaniu 1.4. Paradoks a dualizm, dylemat i dialektyka 1.5. Paradoks jako metateoretyczna perspektywa badawcza 1.6. Podsumowanie 2. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE JAKO WIELOWYMIAROWA PRZESTRZEŃ PARADOKSÓW 2.1. Pozycja zarządzania strategicznego 2.2. Znaczenie paradoksów w zarządzaniu strategicznym 2.3. Wielowymiarowa przestrzeń paradoksów strategicznych 2.4. Taksonomia paradoksów w przedsiębiorstwie 2.5. Analiza bibliometryczna cytowalności słowa paradox 2.6. Podsumowanie 3. PODEJŚCIE EWOLUCYJNO-BEHAWIORALNE 3.1. Ekonomia ewolucyjna 3.2. Ekonomia behawioralna 3.3. Synteza ekonomii ewolucyjnej i ekonomii behawioralnej 3.4. Ekonosfera jako złożony system adaptacyjny 3.5. Dylemat myśliwego. Czy ewolucja prowadzi do optymalizacji? 3.6. Zastosowanie osiągnięć neuronauki 3.7. Znaczenie przypadku i rola jednostki 3.8. Podsumowanie 4. PARADOKSY PRZYWÓDZTWA 4.1. Ewolucja znaczenia przywództwa 4.2. Cechy emocjonalne i skłonności poznawcze CEO 4.3. Paradoksalne przywództwo 4.4. Podsumowanie 5. PARADOKSY CZASU I CELU 5.1. Podstawy ewolucyjno-behawioralne 5.2. Ambidexterity, czyli oburęczność 5.3. Kapitalizm akcjonariuszy a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw 5.4. Kapitalizm wspólnej wartości a niegodne zachowania korporacji 5.5. Dyskusje wokół społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 5.6. Podsumowanie 6. KOOPETYCJA JAKO PRZYKŁAD PARADOKSU ROZWOJU 6.1. Geneza i istota koopetycji 6.2. Teoretyczne podstawy koopetycji 6.3. Taksonomia koopetycji 6.4. Typy napięć w koopetycji 6.5. Zarządzanie napięciami koopetycyjnymi 6.6. Podsumowanie ZAKOŃCZENIE ANEKS. Ewolucyjne skłonności poznawcze BIBLIOGRAFIA INDEKS RZECZOWY INDEKS PRZEDSIĘBIORSTW I ORGANIZACJI SPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW PARADOXES IN STRATEGIC MANAGEMENT. EVOLUTIONARY-BEHAVIORAL APPROACH (Summary)
Parametry
ISBN
9788382111088
Autor
Jan polowczyk
Wydawnictwo
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tematyka
Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Monika N.
26.11.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię i recenzję o produkcie
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z oferowanego Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne marki Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu podeślij nam swoją opinię i ocenę. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś zadowolony oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.