Zdjęcia marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
11,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w...

Proponowany artykuł marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf można kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 11,40 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych analiz olbrzymiej liczby hurtowni i sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382110258

Sprawdź promocyjne oferty na marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

11,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności produktu i cenach zastosowane w naszym zestawieniu pobierane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Prezentowany zbiór studiów przypadku i zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania stosownych decyzji w działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa.

Celem publikacji jest także wskazanie Czytelnikom,trafnie przygotowana strategia marketingowa, przypasowana do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz sytuacji rynkowej istotnie wpływa na sukces marki na arenie międzynarodowej.

Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwsza mieści studia przypadku firm działających na arenie międzynawowej. Stanowi ona kontynuację dwóch wcześniejszych publikacji pt. Marketing międzynarodowy.

Studia przypadków, jednak przedstawione w nich problemy firm zostały zaktualizowane, uwzględniono świeże wyzwania społeczno-ekonomiczne, przed jakimi stoją przedsiębiorstwa działające na arenie międzynarodowej.

W części tej, dla bardziej dogłębnego zobrazowania przekroju problemów i wyzwań przedsiębiorstw, dodano przykłady firm z rynku business-to-business, które osiągnęły sukces na rynkach międzynarodowych. W celu ulepszonego zrozumienia problemu oraz utrwalenia wiedzy z danego tematu każde studium przypadku jest zakończone pytaniami i zadaniami.

Stają się one także przyczynkiem do dalszej dyskusji nad wybranymi elementami strategii marketingowej przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. Niniejsza publikacja jest zatem ukierunkowana praktycznie oraz koncentruje się na relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B).

W drugiej części publikacji zaproponowano zadania warsztatowe, a także ćwiczenia, które mają pomóc Czytelnikom w rozwijaniu umiejętności wspólnego podejmowania decyzji, dyskusji i prezentacji swych poglądów.

w trakcie prac nad zadaniami i ćwiczeniami wykorzystano komponenty teorii z zakresu marketingu międzynarodowego, a także zarządzania, dzięki temu odbiorca ma możliwość skonfrontowania teorii wyniesionej z zajęć, wykładów i ćwiczeń z symulacją sytuacji rynkowej fikcyjnych przedsiębiorstw działających na arenie międzynarodowej.

ponadto zadania, a także ćwiczenia pomagają w kreatywnym podejściu do tworzenia, a także zarządzania strategią marketingową przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. W tym celu wybrane zadania posiadają stosowne arkusze ułatwiające ich rozwiązywanie bezpośrednio w publikacji.

Problematyka studiów przypadku i zadań i ćwiczeń przedstawionych w publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień powiązanych z marketingiem międzynarodowym, jak na przykład aspekty standaryzacji i adaptacji, pozycjonowania towaru, marketingu partnerskiego, rynku B2B, segmentacji nabywców czy wybranych składników strategii marketingowej firm działających na rynkach zagranicznych.

Publikacja jest asygnowana dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu, a także dla osób, które chciałyby rozwijać poręczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.

Parametry

ISBN

9788382110258

Kategoria

E-booki

Producent

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marzena U.
Marzena U.
10.01.2025
Każda nadesłana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających duże znaczenie
Jeśli tylko korzystać z produktu marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf wyślij do nas swoją subiektywną opinię i ocenę. Napisz jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie zróżnicowanych...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Podstawy biochemii dla towaroznawców Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Podstawy biochemii dla towaroznawców Autorzy Daniela Gwiazdowska, Alina Piotraszewska-Pająk, Marta Ligaj, Marian Filipiak Język polski...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Podtytuł Materiały do ćwiczeń Autorzy Anna Gliszczyńska-Świgło, Ewa Sikorska,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach
Do sklepu Szczegóły

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach

9,98 zł
Teorię najlepiej sprawdzać w praktyce i najlepiej jest, jeśli ta praktyka jest nad wyraz realistyczna. Z takim założeniem przystąpiliśmy...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zbiór zadań z opodatkowania, AZ#894490CBEB/DL-ebwm/pdf
Opodatkowanie to nieprzystępny do zgłębienia obszar wiedzy, co jest spowodowane na ogół złożonością systemu podatkowego danego państwa,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. wybrane zagadnienia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej, AZ#C05E852AEB/DL-ebwm/pdf
Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Surfaktanty. budowa, właściwości, zastosowania, AZ#543438DDEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Surfaktanty. Budowa, parametry, zastosowania Autor Ryszard Zieliński Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia
Tytuł Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia Podtytuł Zadania dla państwa Autor Monika Kaczała Język polski Wydawnictwo Uniwersytet...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Handel ludźmi - wykorzystanie narzędzi analitycznych w procesie wykrywania sprawców Wyższa szkoła policji w szczytnie
Zjawisko handlu ludźmi w Polsce i na świecie, postrzegane w kontekście zorganizowanej przestępczości kryminalnej, ma niemało niekorzystnych...
Rekomendacja
Podejmowanie decyzji. pojęcia, teorie, kontrowersje
Jaka jest natura podejmowania decyzji jednostkowych i zbiorowych? Czy decyzje podejmujemy w sposób wolny? Jakie są kryteria racjonalności...
Rekomendacja
Szpiedzy bez kraju
Do sklepu Szczegóły

Szpiedzy bez kraju

37,11 zł
Wielokrotnie nagradzany reportażysta Matti Friedman bierze na warsztat historię „Sekcji Arabskiej" - grupy agentów specjalnych działających...
Rekomendacja
Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)
Do sklepu Szczegóły

Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)

37,56 zł
II tom "Władcy Pierścieni" J.R.R. Tolkiena w tłumaczeniu Marii Skibniewskiej. Boromir nie żyje, Pippin i Merry porwani, Frodo i Sam odcięci...
Rekomendacja
Pamięć. Encyklopedia zdrowia
Do sklepu Szczegóły

Pamięć. Encyklopedia zdrowia

4,75 zł
Najnowsze dane na temat doskonalenia pamięci, budowy i funkcji mózgu i rodzajów pamięci, produktywne metody zapamiętywania (m.in. Zakładkowa,...
Rekomendacja
Polityka dlya ditey
Do sklepu Szczegóły

Polityka dlya ditey

27,36 zł
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...
Rekomendacja
Echo przeszłości
Do sklepu Szczegóły

Echo przeszłości

30,37 zł
Dom opieki, zagadkowa śmierć i zmowa milczenia opiekunów. W domu spokojnej starości nagle umiera pacjent. To wzbudza podejrzenia emerytowanego...
Rekomendacja
Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj
Do sklepu Szczegóły

Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj

10,70 zł
Autorzy książki — młodzi ekonomiści z Wrocławia — zadedykowali ją swojemu mistrzowi profesorowi Witoldowi Kwaśnickiemu. Poszczególne rozdziały...
Rekomendacja
Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka
Do sklepu Szczegóły

Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka

23,24 zł
UWAGA!!! artykuł cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila Powieść nierozerwalnie wrośnięta w przedchrześcijański świat Słowian,...
Rekomendacja
Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary
Do sklepu Szczegóły

Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary

30,37 zł
Światowy bestseller dzisiaj w wersji audio! Miłość niejedno ma imię. Ale powiedzmy sobie szczerze: żadne z nich nie brzmi: „Greg Heffley"....
Rekomendacja
Walcząc o odkupienie (wznowienie)
Do sklepu Szczegóły

Walcząc o odkupienie (wznowienie)

45,79 zł
Ryana Kendalla złamało życie. Mężczyzna wie, co to ból. Wie też, czym jest przemoc i utrata kogoś bliskiego. Wie, jakie to uczucie, gdy...
Rekomendacja
Czuję tę ciszę
Do sklepu Szczegóły

Czuję tę ciszę

5,76 zł
„Nie liczy się, iż dogasa we mnie ostatnie uczucie. Nieważne, że czuję uśmierzający strach. Potrzebuję jedynie: bądź. Sprawdź mnie ostatecznie...