Zdjęcia marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
11,40 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w...

Proponowany artykuł marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf można kupić w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 11,40 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych analiz olbrzymiej liczby hurtowni i sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382110258

Sprawdź promocyjne oferty na marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

11,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności produktu i cenach zastosowane w naszym zestawieniu pobierane są praktycznie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Prezentowany zbiór studiów przypadku i zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania stosownych decyzji w działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa.

Celem publikacji jest także wskazanie Czytelnikom,trafnie przygotowana strategia marketingowa, przypasowana do profilu działalności przedsiębiorstwa oraz sytuacji rynkowej istotnie wpływa na sukces marki na arenie międzynarodowej.

Publikacja została podzielona na dwie części. Pierwsza mieści studia przypadku firm działających na arenie międzynawowej. Stanowi ona kontynuację dwóch wcześniejszych publikacji pt. Marketing międzynarodowy.

Studia przypadków, jednak przedstawione w nich problemy firm zostały zaktualizowane, uwzględniono świeże wyzwania społeczno-ekonomiczne, przed jakimi stoją przedsiębiorstwa działające na arenie międzynarodowej.

W części tej, dla bardziej dogłębnego zobrazowania przekroju problemów i wyzwań przedsiębiorstw, dodano przykłady firm z rynku business-to-business, które osiągnęły sukces na rynkach międzynarodowych. W celu ulepszonego zrozumienia problemu oraz utrwalenia wiedzy z danego tematu każde studium przypadku jest zakończone pytaniami i zadaniami.

Stają się one także przyczynkiem do dalszej dyskusji nad wybranymi elementami strategii marketingowej przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. Niniejsza publikacja jest zatem ukierunkowana praktycznie oraz koncentruje się na relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami (B2B).

W drugiej części publikacji zaproponowano zadania warsztatowe, a także ćwiczenia, które mają pomóc Czytelnikom w rozwijaniu umiejętności wspólnego podejmowania decyzji, dyskusji i prezentacji swych poglądów.

w trakcie prac nad zadaniami i ćwiczeniami wykorzystano komponenty teorii z zakresu marketingu międzynarodowego, a także zarządzania, dzięki temu odbiorca ma możliwość skonfrontowania teorii wyniesionej z zajęć, wykładów i ćwiczeń z symulacją sytuacji rynkowej fikcyjnych przedsiębiorstw działających na arenie międzynarodowej.

ponadto zadania, a także ćwiczenia pomagają w kreatywnym podejściu do tworzenia, a także zarządzania strategią marketingową przedsiębiorstwa działającego na rynku zagranicznym. W tym celu wybrane zadania posiadają stosowne arkusze ułatwiające ich rozwiązywanie bezpośrednio w publikacji.

Problematyka studiów przypadku i zadań i ćwiczeń przedstawionych w publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień powiązanych z marketingiem międzynarodowym, jak na przykład aspekty standaryzacji i adaptacji, pozycjonowania towaru, marketingu partnerskiego, rynku B2B, segmentacji nabywców czy wybranych składników strategii marketingowej firm działających na rynkach zagranicznych.

Publikacja jest asygnowana dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu, a także dla osób, które chciałyby rozwijać poręczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.

Parametry

ISBN

9788382110258

Kategoria

E-booki

Producent

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Marzena U.
Marzena U.
26.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających duże znaczenie
Jeśli tylko korzystać z produktu marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf wyślij do nas swoją subiektywną opinię i ocenę. Napisz jakie są Twoje z użytkoania, czy jesteś zadowolony z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie zróżnicowanych...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Podstawy biochemii dla towaroznawców Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Podstawy biochemii dla towaroznawców Autorzy Daniela Gwiazdowska, Alina Piotraszewska-Pająk, Marta Ligaj, Marian Filipiak Język polski...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Podtytuł Materiały do ćwiczeń Autorzy Anna Gliszczyńska-Świgło, Ewa Sikorska,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach
Do sklepu Szczegóły

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach

9,98 zł
Teorię najlepiej sprawdzać w praktyce i najlepiej jest, jeśli ta praktyka jest nad wyraz realistyczna. Z takim założeniem przystąpiliśmy...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zbiór zadań z opodatkowania, AZ#894490CBEB/DL-ebwm/pdf
Opodatkowanie to nieprzystępny do zgłębienia obszar wiedzy, co jest spowodowane na ogół złożonością systemu podatkowego danego państwa,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. wybrane zagadnienia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej, AZ#C05E852AEB/DL-ebwm/pdf
Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Surfaktanty. budowa, właściwości, zastosowania, AZ#543438DDEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Surfaktanty. Budowa, parametry, zastosowania Autor Ryszard Zieliński Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia
Tytuł Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia Podtytuł Zadania dla państwa Autor Monika Kaczała Język polski Wydawnictwo Uniwersytet...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...