Zdjęcia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
37,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Autorzy Barbara Borusiak, Tomasz Wanat Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-024-1 Rok wydania 2020...
Sugerowany w naszejporownywarce cen produkt Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym można nabyć w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie 37,05 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnej analizy setek sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788382110241
Autor
Barbara borusiak,tomasz wanat
Sprawdź promocyjne oferty na Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
37,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i cenach użyte w naszym rankingu są indeksowane niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Autorzy Barbara Borusiak, Tomasz Wanat Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-024-1 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 liczba stron 188 Format pdf Spis treści Wstęp 1. Merchandising jako składnik zarządzania kategorią 1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji 1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią 1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka wykorzystywania merchandisingu 2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym 2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie 2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu 2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu 2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu 2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej 2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe 2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów 2.4. Ekspozycje promocyjne 2.5. Aranżacja okien wystawowych 2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu 3. Merchandising w handlu internetowym 3.1. Podobieństwa i różnice między merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym 3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania danych 3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego 4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym 4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej 4.1.1. Zadania strony głównej 4.1.2. Struktura strony głównej 4.1.3. Organizacja części zasadniczej strony głównej 4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu 4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów 4.4. Prezentacja towaru na karcie produktu 4.5. Wizualizacja towaru 5. Techniki perswazyjne wykorzystywane w merchandisingu internetowym 5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego 5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi 5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Merchandising in offline and online retail (Summary)
Parametry
ISBN
9788382110241
Autor
Barbara borusiak,tomasz wanat
Wydawnictwo
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Joanna J.
28.11.2024
Podesłane opinie i recenzje pomogą ułatwić decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego produktu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym podziel się z innymi swoją subiektywną opinią. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest na satysfakcjonującym poziomie.