Zdjęcia marketing. koncepcje, strategie, trendy

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing. koncepcje, strategie, trendy (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
34,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing. Koncepcje, strategie, trendy Autorzy Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-032-6 Rok wydania...

Prezentowany wporownywarce produkt marketing. koncepcje, strategie, trendy kupisz w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 34,20 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczych analiz kilkuset hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382110326

Autor

Henryk mruk,bogna pilarczyk, maria sławińska

Sprawdź promocyjne oferty na marketing. koncepcje, strategie, trendy

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing. koncepcje, strategie, trendy jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

marketing. koncepcje, strategie, trendy (sklep TaniaKsiazka.pl)

34,20 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności produktów zastosowane w prezentowanym zestawieniu synchronizowane są prawie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing. Koncepcje, strategie, trendy Autorzy Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-032-6 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 liczba stron 360 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Istota i znaczenie marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Maria Sławińska)
1.1. Istota i geneza marketingu
1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw
1.3. Marketing jako koncepcja zarządzania
1.4. Kierunki rozwoju marketingu
2. Odrębności sektorowe marketingu (Maria Sławińska)
2.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych
2.2. Marketing na rynku instytucjonalnym (B2B)
2.3. Marketing usług
2.4. Marketing organizacji non profit
3. Proces tworzenia strategii marketingowej. Rodzaje strategii (Bogna Pilarczyk)
3.1. Istota i cykl tworzenia strategii marketingowej
3.2. Ocena otoczenia marketingowego i zasobów przedsiębiorstwa
3.3. Cele strategiczne i struktura instrumentów marketingu
3.4. Warianty strategii
4. Przewaga konkurencyjna i strategie konkurowania (Bogna Pilarczyk)
4.1. Istota konkurencji i typy przewagi konkurencyjnej
4.2. Analiza konkurencji
4.3. Strategia konkurencji
5. Zachowania konsumentów (Henryk Mruk)
5.1. Potrzeby i ich uwarunkowania
5.2. Demograficzne i ekonomiczne aspekty zachowań nabywców
5.3. Uwarunkowania psychologiczne i społeczne zachowań nabywców
5.4. Inne uwarunkowania
5.5. Proces podejmowania decyzji o zakupie
5.6. Typy decyzji zakupowych
5.7. Nabywcy instytucjonalni
6. Segmentacja nabywców i dobór rynku docelowego (Bogna Pilarczyk)
6.1. Istota i proces segmentacji
6.2. Kryteria segmentacji
6.3. Dobór rynku docelowego
6.4. Pozycjonowanie oferty i towaru na rynku
7. Metody badania potrzeb i zachowań konsumentów (Henryk Mruk)
7.1. Informacje a decyzje marketingowe
7.2. Źródła danych
7.3. Badania marketingowe – istota i etapy
7.4. Sposoby uzupełniania próby
7.5. Błędy związane z badaniami
7.6. Typy badań marketingowych
7.7. Badania ankietowe
7.8. Badania panelowe
7.9. Badania jakościowe
7.10. Obserwacje, eksperymenty i metody komparatywne
7.11. Techniki projekcyjne
7.12. Współpraca z agencją badań marketingowych
7.13. Raport z badań
7.14. Prezentacja raportu
8. Strategia produktu i opakowania (Henryk Mruk)
8.1. Istota i klasyfikacja produktów
8.2. Stopnie produktu
8.3. Proces życia towaru
8.4. Zarządzanie portfelem produktów
8.5. Zadania menedżera artykułu (MP)
8.6. Opakowanie i jego rola
8.7. Wprowadzanie nowego produktu na rynek
8.8. Błędy i bariery we wprowadzaniu nowego artykułu
9. Zarządzanie marką i wizerunkiem (Henryk Mruk)
9.1. Istota producenta
9.2. Nazwa producenta
9.3. Obszary budowania producenta
9.4. Rodzaje marek
9.5. Marki prywatne (handlowe, DOB – distribution own brand)
9.6. Wprowadzanie nowej producenta na rynek
9.7. Marka a półka sklepowa
9.8. Zarządzanie marką
9.9. Marka na rynku B2B
9.10. Cykl życia producenta
9.11. Portfele, kanibalizm, mapy percepcji marek i podróbki marek
9.12. Wartość producenta
9.13. Firmy polskie
10. Cena w strategii marketingowej (Henryk Mruk)
10.1. Cena a wartość
10.2. Funkcje cen
10.3. Wartość a instrumenty marketingu
10.4. Rozciągliwość cenowa popytu
10.5. Paradoksy cenowe
10.6. Ceny a zachowania konsumentów
10.7. Sposoby ustalania cen
10.8. Ceny a oferta przedsiębiorstwa
10.9. Strategie cenowe
10.10. Opusty cenowe
10.11. Marże
10.12. Wojny cenowe
11. Zarządzanie dystrybucją (Maria Sławińska)
11.1. Dystrybucja jako instrument marketingu
11.2. Funkcje dystrybucji
11.3. Czynniki wpływające na dobór strategii dystrybucji
11.4. Kanały dystrybucji
11.5. Pośrednicy w kanałach dystrybucji
11.6. Istota i znaczenie kooperacji w kanałach dystrybucji
11.7. Konflikty w sferze dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania
11.8. Logistyka dystrybucji
11.9. Trendy w zarządzaniu dystrybucją
12. Sposoby komunikacji masowej (Bogna Pilarczyk)
12.1. Istota i cykl komunikacji marketingowej
12.2. Reklama
12.3. Promocja sprzedaży
12.4. Public relations
12.5. Niekonwencjonalne formy komunikacji masowej
13. Metody komunikacji bezpośredniej (Bogna Pilarczyk)
13.1. Promocja osobista
13.2. Marketing bezpośredni
13.3. Targi i wystawy
13.4. Niestandardowe formy komunikacji bezpośredniej
14. Plan marketingowy (Maria Sławińska)
14.1. Istota i funkcje planu marketingowego
14.2. Etapy cyklu planowania marketingowego
14.3. Struktura i podstawowe komponenty planu marketingowego
15. Kontrola działalności marketingowej (Maria Sławińska)
15.1. Istota i zadania kontroli marketingu
15.2. Przedmiot kontroli marketingu
15.3. Aspekty organizacyjne kontroli marketingu
Bibliografia

Parametry

ISBN

9788382110326

Autor

Henryk mruk,bogna pilarczyk, maria sławińska

Wydawnictwo

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu

Kategoria

E-booki

Producent

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Teresa U.
Teresa U.
29.11.2024
Każda nadesłana opinia klienta ma dla sklepu bardzo duże znaczenie
Jeżeli udało Ci się korzystać z proponowanego marketing. koncepcje, strategie, trendy podziel się z innymi recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje z korzystania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw, AZ#5B66A7BFEB/DL-ebwm/pdf
Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany poprzez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Przedmiotem i celem podręcznika Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji jest kompleksowe przedstawienie zróżnicowanych...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Podstawy biochemii dla towaroznawców Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Podstawy biochemii dla towaroznawców Autorzy Daniela Gwiazdowska, Alina Piotraszewska-Pająk, Marta Ligaj, Marian Filipiak Język polski...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Wybrane instrumentalne metody analizy wyrobów i procesów Podtytuł Materiały do ćwiczeń Autorzy Anna Gliszczyńska-Świgło, Ewa Sikorska,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach
Do sklepu Szczegóły

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach

9,98 zł
Teorię najlepiej sprawdzać w praktyce i najlepiej jest, jeśli ta praktyka jest nad wyraz realistyczna. Z takim założeniem przystąpiliśmy...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zbiór zadań z opodatkowania, AZ#894490CBEB/DL-ebwm/pdf
Opodatkowanie to nieprzystępny do zgłębienia obszar wiedzy, co jest spowodowane na ogół złożonością systemu podatkowego danego państwa,...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. wybrane zagadnienia Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej, AZ#C05E852AEB/DL-ebwm/pdf
Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Surfaktanty. budowa, właściwości, zastosowania, AZ#543438DDEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Surfaktanty. Budowa, parametry, zastosowania Autor Ryszard Zieliński Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN...
Rekomendacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia
Tytuł Systemowe ryzyko suszy rolniczej a ubezpieczenia Podtytuł Zadania dla państwa Autor Monika Kaczała Język polski Wydawnictwo Uniwersytet...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Marta jendraszak Jak upinać długie włosy
Do sklepu Szczegóły

Marta jendraszak Jak upinać długie włosy

5,93 zł
Poradnik powstał z myślą o wszelkich mamach, by mogły w nim znaleźć inspiracje do wykonania niebanalnych fryzur dla swoich córek. Przedstawione...