"Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak wytwarzać kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania$161 Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami$162 Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy$163 Uwaga! nienaturalna inteligencja u bram! Już puka do naszych drzwi, urzędów, domów. Już zaczyna wyręczać nas w prostych zadaniach. Już szuka dla nas drogi na wirtualnych mapach, sprawdza, czego brakuje w lodówce, liczy, analizuje, pisze wiersze i komponuje muzykę wcale nie gorszą od tej, którą tworzą natchnieni artyści. Ilość robotów w fabrykach i magazynach rośnie w tym samym tempie, w jakim spada w nich liczba ludzkich pracowników. Maszyny są sprawne, skrupulatne, nie potrzebują urlopów i nie narzekają na atmosferę w pracy. Może w ciągu najbliższych 10 lat wszystkich nas poślą na zieloną trawkę$164 Może tak. A może nie. Przypuszczalnie współpraca ludzko-maszynowa przyjdzie w pakiecie z listą nowych zawodów, o jakich dziś nawet nam się jeszcze nie śni. A co z obecnymi zawodami$165 Które przetrwają$166 Co będzie na przykład z osobami zarządzającymi pracą ludzi$167 Spokojnie, akurat menadżerowie najprawdopodobniej będą potrzebni. Jednak nie wszyscy. Z podniesioną głową w najbliższą przyszłość spoglądać będą mogli tylko ci szefowie, którzy już dziś nauczą się porywać za sobą innych. Także pokolenie ludzi młodych, tych, których podobno nic nie interesuje. By to produktywnie zrobić, po pierwsze trzeba porzucić pokaźne HR-owe hasła. Po drugie $168 sięgnąć po sposób komunikacji rodem z... Rozbawionej piaskownicy. Brzmi intrygująco$169 To poprawnie, bo właśnie rozpoczynamy zabawę w pracę! O autorze Magdalena Kieferling - uznany trener zarządzania komunikacją, zasobami ludzkimi i zmian kultury organizacyjnej. Ekspert prestiżowego ICAN Institute. Pracuje z szefami, którzy nie boją się ułatwiać rzeczy trudnych i oduczać tego, co dotychczas brali za pewne, bo w relacjach zawodowych z dwudziestolatkami uderzyli głową w mur. Od ponad 15 lat na wysokich stanowiskach menadżerskich (dyrektor komunikacji, dyrektor HR, dyrektor ds. Klientów korporacyjnych), łączy interesy zarządów i pracowników tak, żeby każda ze stron czuła się wspierana. Szkoli menadżerów, jak zarządzać i komunikować, by ich zespoły pracowały z zaangażowaniem. Świeżo awansowanym szefom (projektów, zespołów, firm) pomaga ekspresowo i produktywnie odnaleźć się w nowej roli. Wspiera CEO i zarządy w redefiniowaniu kultury organizacyjnej oraz w zmianach, których przeprowadzenie jest nieuchronne. Doradzała wysokiej i średniej kadrze zarządzającej ponad 40 polskich i zagranicznych koncernów, organizacji non profit i start-upów. Koordynowała strategie w przeszło 100 kampaniach i projektach na poziomie światowym. Z jej usług korzystali konsumenci między innymi z branż: bankowej, paliwowej, IT, FMCG, lotniczej, chemicznej, energetycznej, konsultingowej, a także mediowej. Jest laureatką prestiżowych nagród w dziedzinie komunikacji, między innymi Silver Drum Award 2014 i brązowej statuetki KTR 2015 i uwielbianym mówcą motywacyjnym, a także autorką ponad 400 publikacji radiowych, internetowych i prasowych. Na co dzień inspiruje na LinkedIn tysiące menadżerów oraz właścicieli śladowych i przeciętnych firm.