Sukces Twojego Klienta, to na dodatek Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej producenta? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy także działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Na dodatek w pełni zrozumiesz jego zapotrzebowania i kryteria. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni jednocześnie teorię, jak i aspekty ergonomiczne. W dodatku dowiesz się, jak zbierać i analizować oraz jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak zastosować pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę? Tytuł Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli funkcjonalny przewodnik po Customer Journey Maps Autor Katarzyna Michalak Wydawnictwo One Press EAN 9788328396012 ISBN 9788328396012 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 160 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1