Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube...
Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w realizowaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a choćby gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko.
Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych! Twojej działalności gospodarczej to oczywiście także dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google’u i innych miejscach w sieci.
Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić produktywnie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Tytuł Twoja producent w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla niepokaźnych i przeciętnych przedsiębiorstw wyd. 4 Autor Marcin Żukowski Wydawnictwo One Press EAN 9788328904910 ISBN 9788328904910 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 248 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 4