perfekcyjne marki i firmy zwyciężają dzięki specyficznym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i skomplikowane zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa.
trudną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana poprzez praktyka dla praktyków. Wyszukasz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla producenta, firmy i rynku.
Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i poręczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera.
Autor książki wie, że każdy potrzebuje korzystnej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku. Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, bezustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej.
Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich oraz w strategicznym konsultingu i brand designie.
Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnorodnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia marki (Onepress, 2018).
Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl. Tytuł Złota strategia firmy. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków wyd. 2 Autor Jarosław Szczepański Wydawnictwo One Press EAN 9788328901537 ISBN 9788328901537 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 352 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 2