producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a z pewnością marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki albo taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim albo po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To komplet przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką firmę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... Właśnie - osobiście. Dziś to grono bezsprzecznie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich powodują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - firmę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. Tytuł Ty w social mediach. Podręcznik budowania producenta osobistej dla każdego wyd. 3 Autor Marcin Żukowski Wydawnictwo One Press EAN 9788328904927 ISBN 9788328904927 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 240 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 3