Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest sporo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technikach aniżeli potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania dużo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, starczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami i jakości wytworzonych wartości. Mnóstwo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co umożliwia równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację prekursorskich zamierzeń. Te wszystkie niełatwe zadania stają się o mnóstwo łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się trafne narzędzia. Na dodatek one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce: