Komunikacja biznesowa obejmuje dwa kluczowe style: prostą komunikację i storytelling. Storytelling to metoda powodowania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Przez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić albo zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak rewelacyjnie prezentować treści i jak sprawnie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić obfity krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. Tytuł Storytelling czy prosta komunikacja? Jak po mistrzowsku pisać, mówić i prezentować Autor Piotr Garlej Wydawnictwo One Press EAN 9788328907195 ISBN 9788328907195 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 344 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1