Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego poprzez specjalistę, który dużo lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieprzerwanie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swym klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, iż wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z korzystnym rezultatem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje. To, co jest naprawdę niełatwe, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią producenta? A efektywność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Ergonomiczny poradnik sprawnego marketingu dla menedżerów i nie tylko.Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania. Tytuł Strategiczny brand marketing. Ergonomiczny poradnik efektywnego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3 Autor Jarek Szczepański Wydawnictwo One Press EAN 9788328917828 ISBN 9788328917828 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 384 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 3