Co czyni sporych przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za rewelacyjnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? dużych przywódców, wspaniałych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem choćby wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w nieprzystępnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i starannie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, iż potrafi wywierać wpływ.
Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, żeby podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nieistotne, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni albo wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz głównie nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek.
Na stronach tej książki wyszukasz odpowiedź na pytanie, jak to sprawnie zrobić.
Dr Michał Chmielecki jest ekspertem w obszarze negocjacji strategicznych i międzynarodowych - praktykiem negocjowania i trenerem z kilkunastoletnim stażem. Szkoli klientów z Polski i zagranicy, sztuki negocjacji uczy równocześnie klientów biznesowych, jak i przedstawicieli służb i sił specjalnych i oficerów wojska polskiego i amerykańskiego. Jest profesorem Społecznej Akademii Nauk, wykładowcą Clark University. Współpracował między innymi z Akademią Dyplomatyczną MSZ, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Polskim Instytutem Dyplomacji, Europejską Akademią Dyplomacji oraz Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, aby porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo One Press EAN 9788328393813 ISBN 9788328393813 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 256 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1