Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
21,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-669-3 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba...
Proponowany produkt Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu można nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 21,38 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowego porównania kilkuset sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788372466693
Ilość stron
250
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności towaru zastosowane w powyższym zestawieniu indeksowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-669-3 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 250 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 9
CZĘŚĆ I. BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ. KONCEPCJE, NARZĘDZIA I STRATEGIE DZIAŁANIA 11 Lucyna Michałek: BENCHMARKING W ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 13 Milena Rogowska: nowoczesnOŚĆ SZANSĄ UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ poprzez PRZEDSIĘBIORSTWO 19 Wojciech Machel: KONCEPCJA CRM A RYWALIZACJA WŚRÓD DILERÓW AUT OSOBOWYCH 24 Dorota Burchart-Korol: LEAN MANUFACTURING METODĄ UZYSKIWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁOWYCH 34 Piotr Bórawski: CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI niewiele znaczącyCH I przeciętnych PRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO 39 Klaudia Gilner: MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE TWORZENIA I UTRZYMYWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA NA PRZYKŁADZIE APTEKI 47 Zdzisław Sroczyński: NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I KONTROLĘ W PRZEDSIĘBIORSTWACH 53 Marek Matejun: OCENA WYBRANYCH KRYTERIÓW znamionujĄCYCH JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY W RAMACH OUTSOURCINGU RACHUNKOWOŚCI I DORADZTWA PODATKOWEGO 60 Katarzyna Kolud: PATOLOGICZNE EFEKTY OUTSOURCINGU 68 Dariusz Wylon: REKLAMA I PUBLIC RELATIONS JAKO NARZĘDZIA KREOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 75 Aleksandra Lubańska: STRATEGIE WYBORU DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW W SIECIACH HIPERMARKETÓW 83 Artur Borcuch: PREZENTACJA INTERNETOWYCH SYSTEMÓW PŁATNOŚCI Z PERSPEKTYWY MOŻLIWOŚCI ICH wykorzystania poprzez PRZEDSIĘBIORSTWA DĄŻĄCE DO UZYSKANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W POLSCE 91 Mikołaj Pindelski: METODOLOGIA ANALIZY CONJOINT W KONTEKŚCIE PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA 100 Emilia Stola, Krzysztof Zmarzłowski: WPŁYW ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA NA WYNIKI DZIAŁALNOŚCI MIKRO-, drobnyCH I średnich PRZEDSIĘBIORSTW 108 Teresa Piecuch: WYBRANE METODY PODNOSZENIA KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 116 Jolanta Walas-Trębacz, Małgorzata Tyrańska: ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 123 Izabella Pidek Sousa: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU oraz PROEKOLOGICZNE DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO DETERMINANTY PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ 132
CZĘŚĆ II. WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH SFERY BUDŻETOWEJ 139 Konrad Raczkowski: E-ZARZĄDZANIE ADMINISTRACJĄ CELNĄ 141 Piotr Janulek, Michał Żebrowski: WYBRANE PROBLEMY MARKETINGU WEBOWYCH SERWISÓW WSPARCIA INNOWACJI 152 Waldemar Ryszkowski: TECHNOLOGIE INFORMACYJNE wykorzystywanE W PROCESACH BIZNESOWYCH PPUP POCZTA POLSKA 161 Marzena Furtak: WPŁYW SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NA ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM OPIEKI ZDROWOTNEJ 168
CZĘŚĆ III. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO MENEDŻERA 177 Kalina Grzesiuk: ADAPTACYJNOŚĆ JAKO WYZWANIE WSPÓŁCZESNEGO PRZYWÓDCY 179 Marek Dudek: CZYNNIKI ADAPTACYJNOŚCI STRUKTUR WYTWARZANIA 187 Andrzej Kozina: NEGOCJACJE JAKO proces 195 Joanna Żukowska: ZARZĄDZANIE „TWORZENIEM" I „stosowanIEM" WIEDZY 203 Marcin Komańda: MODEL HIERARCHICZNY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 210 Anna Żelazna-Blicharz: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC ŚRODOWISKA NATURALNEGO W TEORII I PRAKTYCE 215 Izabela A. Kula: SPOSOBY BUDOWANIA WIZERUNKU marki W SERWISIE WWW 226 Marcin Ratajczak: ZNACZENIE FAKTORINGU JAKO INSTRUMENTU FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI SEKTORA MSP W POLSCE. 232 Magdalena Mądra: KSZTAŁTOWANIE SIĘ RENTOWNOŚCI I OBROTOWOŚCI W ZALEŻNOŚCI OD ZADŁUŻENIA W MSP ROLNICZYCH 240
Parametry
ISBN
9788372466693
Ilość stron
250
Rok wydania
2011
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Beata I.
28.11.2024
Twórz razem z nami wspaniałą zbiorowość i dodawaj opinie opinie
Jeśli korzystać z Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Interdyscyplinarność w naukach o zarządzaniu podziel się z innymi recenzją lub opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest wystarczająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach