Zdjęcia Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
17,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe i interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach...
Proponowany towar Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach można nabyć w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 17,10 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnych analiz olbrzymiej liczby sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756705
Autor
Mariusz żytniewski
Sprawdź promocyjne oferty na Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
17,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat zmian cen i dostępności produktu zastosowane w powyższej klasyfikacji są zczytywane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe i interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-670-5 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 190 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7
Rozdział 1 Procesowość wiedzy, a także systemów zarządzania wiedzą w organizacjach 11 1.1. Procesowa natura wiedzy organizacyjnej 12 1.2. Procesy zarządzania wiedzą w organizacji 16 1.3. Modele procesów zarządzania wiedzą w organizacji 19 1.4. Zarządzanie wiedzą jako strategia działania organizacji 21 1.5. Wspomaganie informatyczne zarządzania wiedzą w organizacji 24 1.6. Nowoczesne technologie wspierające wykorzystanie systemów zarządzania wiedzą w organizacjach 29 1.7. Problemy badawcze 35
Rozdział 2 Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą 39 2.1. Procesy biznesowe a wiedza organizacyjna 40 2.2. Zorientowane na wiedzę procesy biznesowe 42 2.3. Postulaty formułowane w stosunku do zorientowanych na procesy biznesowe systemów zarządzania wiedzą 50 2.4. Zorientowane na procesy biznesowe systemy zarządzania wiedzą jako składnik strategii organizacji 56 2.5. Zorientowany na procesy biznesowe model zarządzania wiedzą 64
Rozdział 3 Znaczenie interakcji w obszarze oddziaływania technologii informatycznej na uczestników procesów biznesowych 69 3.1. Znaczenie interakcji w badaniu oddziaływania technologii informatycznych na człowieka 70 3.2. Interakcja oparta na dialogu jako podstawa budowy relacji 71 3.3. Epistemiologiczne spojrzenie na wiedzę uczestników procesów biznesowych 74 3.4. Autopojeza interakcyjna w systemach społeczno-technologicznych 77 3.5. Propozycja mechanizmu stylizacji wiedzy w ujęciu autopojetycznych interakcji uczestników dialogu 79 3.6. Sugestia spojrzenia na system zarządzania wiedzą w nurcie autopojetycznych interakcji społeczno-technologicznych 83
Rozdział 4 Wyniki badań w obszarze opracowanego modelu zorientowanego na procesy biznesowe i interakcję zarządzania wiedzą 95 4.1. Założenia wstępne 96 4.2. Integracja organizacyjna i międzyorganizacyjna z wykorzystaniem zorientowanych na wiedzę procesów biznesowych 97 4.2.1. Modelowanie struktury cyklu biznesowego 99 4.2.2. Określenie zaangażowania wiedzy w zadania procesu 101 4.2.3. Identyfikacja i kodyfikacja wiedzy organizacyjnej 105 4.3. Ocena autopojetycznych interakcji uczestników procesów biznesowych 107 4.3.1. Wprowadzenie do metodyki badawczej 110 4.3.2. Model formalny opracowanej metody badawczej i wyprowadzone wskaźniki 112 4.3.3. Wyniki badań złożoności autopojetycznych interakcji uczestnika 119
Podsumowanie 123 Załącznik 1. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami biznesowymi w organizacji 129 Załącznik 2. Wprowadzenie do teorii autopojezy w opisie działania organizacji 137 Załącznik 3. Oprogramowanie do badania ergonomiczności systemu agentowego 157 Załącznik 4. Zwiększony schemat procesu BPMN 161 Załącznik 5. Semantyczny opis wiedzy organizacyjnej w obszarze ochrony danych osobowych 162 Załącznik 6. Przesłanki zastosowania autopojezy w opisie działania organizacji 163 Bibliografia 167 Spis rysunków 187 Spis tabel 189
Parametry
ISBN
9788378756705
Autor
Mariusz żytniewski
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Franciszek L.
22.12.2024
Nadesłane opinie / recenzje produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pomogą innym odwiedzającym
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach prześlij do nas swoją opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest zadowalająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach