Zdjęcia Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
38,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-666-8 Rok...
Prezentowany w naszejporownywarce artykuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach kupisz w TaniaKsiazka.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 38,00 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczej analizy wielu hurtowni oraz sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756668
Autor
Anna doś
Sprawdź promocyjne oferty na Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
38,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i obowiązujących cenach użyte w naszym zestawieniu są zczytywane w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-666-8 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 386 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1. Ewolucja i systematyzacja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 19 1.1. Odpowiedzialność społeczna jako ścieżka równowagi między rynkiem a państwem – perspektywa dominująca na wczesnym etapie rozwoju koncepcji CSR 19 1.2. Odpowiedzialność społeczna jako komponent strategii przedsiębiorstwa – perspektywa dominująca od drugiej połowy lat 70. 34 1.3. „Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa" jako termin naukowy w świetle prób systematyzacji koncepcji CSR 49 1.4. Systemowe podejście do analizy czynników CSR 53
Rozdział 2. Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w paradygmacie ekonomii głównego nurtu 58 2.1. Autorska propozycja modelu czynników CSR w neoklasycznej teorii przedsiębiorstwa 58 2.1.1. Systemowe relacje z otoczeniem jako środowisko kreacji wartości dla właścicieli 58 2.1.2. CSR jako argument funkcji decyzji interesariuszy przedsiębiorstwa 69 2.2. Teorie pomocnicze w procesie badania związku pomiędzy CSR a wartością dla właścicieli 89 2.3. Ocena przydatności ekonomii neoklasycznej dla teoretycznej identyfikacji czynników CSR 99
Rozdział 3. Czynniki społecznej odpowiedzialności w paradygmacie ekonomii instytucjonalnej 102 3.1. Integracja ekonomicznych i społecznych wymiarów ludzkiego zachowania w obszarze gospodarowania w nauce ekonomii 102 3.2. Cztery poziomy instytucji O. Williamsona jako czynniki legitymizacji 110 3.3. Napięcie instytucjonalne w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu 121 3.4. Ocena przydatności ekonomii instytucjonalnej do teoretycznej identyfikacji czynników CSR 125
Rozdział 4. Czynniki społecznej odpowiedzialności biznesu w paradygmacie ekonomii behawioralnej 128 4.1. Powstanie i rozwój ekonomii behawioralnej jako efekt krytyki neoklasycznej koncepcji racjonalności 128 4.2. Podejście behawioralne w analizie zachowania kooperatywnego w obszarze dóbr publicznych 134 4.3. Modularna analiza indywidualnego poziomu CSR w świetle ekonomii behawioralnej dóbr publicznych 138 4.4. Podejście behawioralne w analizie zachowania menedżerów w perspektywie adaptacji strategii CSR 146 4.5. Ocena potencjału ekonomii behawioralnej do teoretycznej identyfikacji czynników CSR 159
Rozdział 5. Metateoretyczne założenia projektowania badań w obszarze CSR 163 5.1. Ujęcia paradygmatyczne czynników CSR 163 5.2. Model opisowy czynników społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 175
Rozdział 6. Ramy koncepcyjne badań własnych w świetle wstępnej oceny praktyk CSR 180 6.1. Praktykowanie CSR w XXI wieku i ocena przedsiębiorstw polskich 180 6.2. Ramy koncepcyjne badań własnych 193 6.3. Czynniki instytucjonalne CSR występujące na wyższych poziomach instytucji 197 6.4. Czynniki instytucjonalne CSR występujące na poziomie ładu 211 6.5. Czynniki organizacyjne CSR 215 6.6. Czynniki jednostkowe CSR 234
Rozdział 7. Czynniki CSR w praktyce polskich przedsiębiorstw niefinansowych – wyniki badań własnych 244 7.1. Wybór metody pozyskania danych o CSR dla celów badawczych 244 7.2. Zmienna zależna – poziom zaangażowania w CSR 249 7.3. Zmienne niezależne uwzględnione w badaniach własnych 255 7.4. Metoda estymacji parametrów modelu czynników CSR 267 7.5. Rezultaty i dyskusja 272
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Renata O.
31.01.2025
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas niesamowicie ważna
Jeżeli tylko skorzystać z oferowanego Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią lub oceną. Podaj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...