Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
33,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-343-8 Rok...
Proponowany artykuł Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw można nabyć w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie 33,25 zł. Promocja ta stanowi efekt zbiorczego porównania ogromnej ilości hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378753438
Ilość stron
326
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw (sklep TaniaKsiazka.pl)
33,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o cenach i dostępności towaru wykorzystane w powyższym rankingu są synchronizowane w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-343-8 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 ilość stron 326 Format pdf Spis treści Wprowadzenie (Danuta Kisperska-Moroń) 9 Rozdział 1. Koncepcja wirtualnego łańcucha dostaw (Artur Świerczek) 17 1.1. Sieciowy charakter powiązań we współczesnych łańcuchach dostaw 17 1.2. Rola podejścia sieciowego w produkcji wirtualnych łańcuchów dostaw 22 1.3. Wirtualny charakter relacji międzyorganizacyjnych w łańcuchach dostaw 26 1.4. Rola danych w funkcjonowaniu wirtualnych łańcuchów dostaw 30 1.5. Idea masowej indywidualizacji jako siła napędowa wirtualnych łańcuchów dostaw 38 1.6. Relacje koopetycji w wirtualnych łańcuchach dostaw 50 Rozdział 2. Społeczna odpowiedzialność firm w łańcuchach dostaw 59 2.1. Podstawy społecznej odpowiedzialności biznesu (Danuta Kisperska-Moroń) 59 2.1.1. Geneza koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 59 2.1.2. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 61 2.1.3. Społecznie odpowiedzialny łańcuch dostaw 65 2.1.4. Standardy społecznej odpowiedzialności biznesu w logistyce 68 2.2. Główne obszary społecznej odpowiedzialności firm w łańcuchach dostaw 73 2.2.1. Zarządzanie organizacyjne (organizational governance) (Danuta Kisperska-Moroń) 73 2.2.1.1. Organizacje gospodarcze i zarządzanie organizacyjne 73 2.2.1.2. Zarządzanie organizacyjne a kwestia społecznej odpowiedzialności 75 2.2.1.3. Przestrzeganie zasad społecznej odpowiedzialności organizacji gospodarczych 77 2.2.1.4. Skuteczność systemów zarządzania organizacyjnego w zakresie społecznej odpowiedzialności 87 2.2.2. Prawa człowieka oraz prawa pracownicze (Edyta Klosa) 91 2.2.2.1. Podstawy kształtowania koncepcji poszanowania praw człowieka i praw pracowniczych 91 2.2.2.2. Przestrzeganie przepisów prawa pracy 94 2.2.2.3. Praktyki w zakresie wynagrodzeń 102 2.2.2.4. Podejście do zdrowia oraz bezpieczeństwa pracowników 108 2.2.2.5. Zapewnianie pracownikom organizacji funkcjonujących w łańcuchach dostaw trafnych warunków socjalnych 112 2.2.2.5.1. Ogólne kwestie związane z zapewnieniem pracownikom adekwatnych warunków socjalnych w miejscu pracy 116 2.2.2.5.2. Przestrzeganie ogólnie obowiązujących przepisów, a także zaangażowanie w opracowywanie i wykorzystywanie dodatkowych wewnętrznych standardów dotyczących warunków socjalnych 120 2.2.2.6. Zapewnianie warunków do dialogu społecznego z pracownikami organizacji funkcjonujących w łańcuchach dostaw 125 2.2.2.7. Dbałość o rozwój kwalifikacji pracowników 131 2.2.2.8. Podejście do problemu redukcji pracowników 137 2.2.2.9. Dbałość o zabezpieczenie interesów grup wymagających szczególnej troski 143 2.2.2.10. Zaangażowanie podmiotów funkcjonujących w łańcuchach dostaw w akcje społeczne 152 2.2.2.11. Zachęcanie dostawców w łańcuchach dostaw do przestrzegania praw człowieka i praw pracowniczych, a także uczestnictwa w akcjach społecznych 158 2.2.2.12. Wnioski dla przedsiębiorstw funkcjonujących w wirtualnych łańcuchach dostaw w zakresie poszanowania praw człowieka i praw pracowniczych 163 2.2.3. Problemy środowiska w łańcuchach dostaw (Ryszard Piniecki) 166 2.2.3.1. Zapobieganie zanieczyszczeniom w łańcuchach dostaw 167 2.2.3.2. Zrównoważone wykorzystanie zasobów w wirtualnych łańcuchach dostaw 175 2.2.3.2.1. Strategie ogólnobiznesowe a środowisko 182 2.2.3.2.2. Struktura organizacyjna zarządzania a kryteria wynikające z polityki środowiskowej 187 2.2.3.3. Łagodzenie skutków oraz adaptacja do zmian klimatu 195 2.2.3.3.1. Zmiany klimatyczne 195 2.2.3.3.1.1. Efekt cieplarniany 195 2.2.3.3.1.2. Degradacja ozonosfery 198 2.2.3.3.2. Adaptacja do zmian klimatu 200 2.2.3.4. Ochrona środowiska, różnorodność biologiczna i przywracanie siedlisk przyrodniczych 205 2.2.4. Praktyki biznesowe i aspekty współpracy z klientami w łańcuchach dostaw (Marek Kasperek) 215 2.2.4.1. Uczciwe praktyki biznesowe w łańcuchach dostaw 215 2.2.4.2. Problemy konsumenckie w łańcuchu dostaw 232 2.2.4.3. Tendencje praktyk biznesowych i współpracy z klientami w badanych firmach 249 2.2.5. Zaangażowanie firm łańcucha dostaw w sprawy lokalnej społeczności (Danuta Kisperska-Moroń) 251 2.2.5.1. Wspólnota firm ze społecznością lokalną 251 2.2.5.2. Aktualne tendencje wspierania lokalnej społeczności poprzez polskie firmy 253 2.2.5.3. Podstawowe obszary wsparcia lokalnej społeczności wśród badanych firm 257 2.2.5.4. Działania w zakresie rozwoju lokalnych społeczności 261 Rozdział 3. Ryzyko i niepewność w łańcuchach dostaw (Edyta Klosa) 266 3.1. Determinanty podatności łańcuchów dostaw na zakłócenia 266 3.2. Definiowanie niepewności i ryzyka w kontekście łańcucha dostaw 270 3.3. Źródła, przyczyny, typy i skutki ryzyka w klasycznych i wirtualnych łańcuchach dostaw 278 3.4. Wytyczne dla potrzeb zarządzania ryzykiem w wirtualnym łańcuchu dostaw 284 Podsumowanie (Danuta Kisperska-Moroń) 295 Literatura 299 Spis rysunków 311 Spis tabel 319 informacje o autorach 323
Parametry
ISBN
9788378753438
Ilość stron
326
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Marta O.
22.12.2024
Każda nadesłana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających istotne znaczenie
Jeśli tylko skorzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw podziel się z odwiedzającymi swoją recenzją lub opinią. Powiedz jakie są Twoje z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach