Zdjęcia Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
21,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-017-8 Rok wydania 2012 Katowice Wydanie 1 ilość...
Sugerowany wporownywarce towar Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 21,38 zł. Promocja ta stanowi wynik szerokich analiz ogromnej liczby sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378750178
Ilość stron
200
Sprawdź promocyjne oferty na Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,38 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i cenach wykorzystane w naszej klasyfikacji zczytywane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-017-8 Rok wydania 2012 Katowice Wydanie 1 ilość stron 200 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 Część I. KULTURA I KREATYWNA GOSPODARKA JAKO CZYNNIKI KONKURENCYJNOŚCI MIAST I AGLOMERACJI 9 Jan Sucháček: SELF-GOVERNANCE: A FACILITATOR FOR CREATIVE MILIEU 11 Adam Drobniak: KULTURA I PRZEMYSŁY KREATYWNE – DOŚWIADCZENIA, TENDENCJE ROZWOJOWE, nowe OBSZARY BADAWCZE W MIASTACH 21 Anna Celmer: MIARY KREATYWNOŚCI NA BAZIE WYBRANYCH MODELI I TEORII PRZEMYSŁÓW KREATYWNYCH 41 Osvald Milerski: VLIV KREATIVNÍ TŘÍDY NA RŮST KONKURENCESCHOPNOSTI MĚST A AGLOMERACÍ 55 Małgorzata Podogrodzka: INDEKS FLORIDY 3T – TALENT. Propozycja KOREKTY 65 Anna Mempel-Śnieżyk: GOSPODARKA KREATYWNA – KWESTIE INTERPRETACYJNE Z UWZGLĘDNIENIEMMOŻLIWYCH ZWIĄZKÓW Z TURYSTYKĄ KULTUROWĄ 80 Przemysław Kniaziuk: POLITYKA REGIONALNA UNII EUROPEJSKIEJ A GOSPODARKA KREATYWNA JAKO CZYNNIK WZROSTU innowacyjnOŚCI MIAST I REGIONÓW 88 Część II. RYWALIZACJA MIAST NA RZECZ ROZWOJU KULTURALNEGOI EKONOMICZNEGO 103 Blanka Marková: ANALÝZA VYBRANÝCH EVENTS KANDIDATURY MĚSTA OSTRAVY NA TITUL EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2015 105 Edyta Płaskonka: EUROPEJSKA STOLICA KULTURY 2016 – W POSZUKIWANIU KLASY KREATYWNEJ, postępowEGO CZYNNIKA ROZWOJU POLSKICH MIAST 116 Beata Namyślak: WROCŁAW JAKO KANDYDAT DO EUROPEJSKIEJ STOLICY KULTURY 2016. PRZYGOTOWANIA DO RYWALIZACJI MIAST NA RZECZ ROZWOJU KULTURALNEGO I EKONOMICZNEGO 129 Alicja Zakrzewska-Półtorak: INTEGRACJA AGLOMERACJI WROCŁAWSKIEJ A DZIAŁALNOŚCI KREATYWNE 139 Jerzy Suchta, Anna Cellmer, Janusz Jasiński: ROZWÓJ SPOŁECZNO-GOSPODARCZY OLSZTYNA JAKO EFEKT DZIAŁALNOŚCI SEKTORÓW KREATYWNYCH 155 Jakub Kwaśny: KLASA KREATYWNA SZANSĄ NA ROZWÓJ TARNOWA?! 166 LITERATURA 183 dane O AUTORACH 199
Parametry
ISBN
9788378750178
Ilość stron
200
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Krystyna U.
28.11.2024
Przesłana recenzja / opinia produktu może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś okazję skorzystać z Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podeślij nam opinię lub recenzję. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach