Zdjęcia pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
15,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej Podtytuł Przykład ilustratorów Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-740-5...
Proponowany wporownywarce cen artykuł pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 15,20 zł. Promocja ta jest rezultatem szerokich porównan setek hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378757405
Autor
Anna lipka
Sprawdź promocyjne oferty na pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej (sklep TaniaKsiazka.pl)
15,20 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i obowiązujących cen zastosowane w prezentowanym rankingu są synchronizowane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej Podtytuł Przykład ilustratorów Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-740-5 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 liczba stron 206 Format pdf Spis treści Wstęp 11 Rozdział I Ilustratorzy jako pracownicy wiedzy 1. Definicja ilustracji, jej odmiany i funkcje 19 2. Miejsce ilustratorów w klasyfikacji zawodów i specjalności 25 3. Praca ilustratora – perspektywa twórczości 29 3.1. Praca ilustratora postrzegana poprzez pryzmat teorii i kryteriów twórczości 29 3.2. Rozmiary osiowe pracy ilustratorów 34 3.3. Ilustratorzy jako pracujący w gospodarce kreatywnej 38 4. Argumenty przemawiające za przynależnością ilustratorów do kreatywnych pracowników wiedzy 42 5. Dyskusja wokół pojęcia tzw. Kreatywnego rynku pracy i jego specyfiki 45 Rozdział II Wartościowanie pracy ilustratorów 1. Źródła wiedzy o wymogich pracy wobec ilustratorów 48 2. Warianty wymagań pracy wobec ilustratorów oraz trudność ich pracy 49 2.1. Kryteria z zakresu wykształcenia i doświadczenia zawodowego 49 2.2. Twórczość i postępowość, a także zręczność jako składniki trudności pracy ilustratorów 58 2.3. Konieczność współpracy i odpowiedzialność ilustratorów 60 2.4. Uciążliwość pracy ilustratorów 67 3. Ogólny poziom wymagań pracy wobec ilustratorów 69 Rozdział III właściwości zatrudnienia i rynku pracy ilustratorów oraz wykorzystanie kompilacji marketingu personalnego (komponenty product i price) w pozyskiwaniu ich do pracy 1. Product i price w marketingu personalnym 71 2. Miejsca i formy zatrudnienia ilustratorów i ich kariera zawodowa 74 3. Podaż osób przygotowanych do wykonywania zawodu ilustratora i ich pozycjonowanie się na rynku pracy 79 3.1. Instytucje edukacyjne kształcące ilustratorów 79 3.2. Sposoby wyróżniania się ilustratorów na rynku pracy 81 4. Łatwość/trudność w uzyskaniu pracy, kryteria selekcyjne oraz proponowane możliwości rozwoju zawodowego 83 5. Inwestycje w dobrostan pracowników – propozycje w ofertach pracy 90 6. Wynagrodzenie za pracę. Status ekonomiczno-finansowy ilustratorów 93 6.1. Determinanty poziomu wynagrodzeń 93 6.2. Zróżnicowanie ocen własnego statusu finansowego. Aktualne propozycje wynagrodzeń w ofertach pracy 96 7. Przystawalność opisu sytuacji na rynku pracy ilustratorów do segmentacyjnych teorii rynku pracy 100 Rozdział IV Kultura języka ofert pracy jako wyraz intensywności marketingu personalnego 1. Place i promotion w marketingu personalnym a kultura języka ofert pracy 103 2. Ocena estetyki słowa ofert pracy 104 2.1. Kryteria oceny 104 2.2. Wyniki oceny 106 3. Ocena grzeczności językowej ofert pracy 120 3.1. Kryteria oceny 120 3.2. Rezultaty oceny 122 4. Ogólna ocena kultury języka ofert pracy 131 Rozdział V Implikacje analiz teoretyczno-metodycznych (propozycje rozwiązań dla praktyki) 1. Projekt zmiany metody UMEWAP-2000 pod kątem wartościowania kreatywnej pracy 133 2. Sposoby wyceny kapitału ludzkiego ilustratorów 144 2.1. Potencjalne metody wartościowania kapitału ludzkiego 144 2.2. Przydatność (możliwości i ograniczenia) poszczególnych metod wyceny w określaniu kapitału ludzkiego ilustratorów 145 2.3. Ryzyko deprecjacji kapitału ludzkiego ilustratorów 148 3. Rekomendacje dla formułujących ogłoszenia pracy 150 4. Projekty metod doboru ilustratorów w procesie rekrutacyjnym 156 4.1. Assessment centre 156 4.2. Wielokryterialna technologia korzyści 161 5. Sugestia wykorzystania składników teorii zbiorów rozmytych do oceny stopnia intensywności działań marketingowych i sytuacji na zawodowym rynku pracy (ilustratorów) 165 Zakończenie 173 Załączniki 179 Bibliografia 183 Spis tabel 201
Parametry
ISBN
9788378757405
Autor
Anna lipka
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Władysław W.
28.11.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli tylko korzystać z oferowanego produktu pracownicy wiedzy na rynku pracy kreatywnej podeślij do nas swoją subiektywną ocenę lub opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach