Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
9,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Prezentowany towar biznes w kulturze - kultura w biznesie możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 9,50 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowych porównan wielu sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378757245
Sprawdź promocyjne oferty na biznes w kulturze - kultura w biznesie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na biznes w kulturze - kultura w biznesie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
biznes w kulturze - kultura w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
9,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o zmianach cen i dostępności produktu zastosowane w naszym zestawieniu są synchronizowane praktycznie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-724-5 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 liczba stron 110 Format pdf Spis treści AWstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń) 7
Rozdział I Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak) 18
Rozdział III Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 28
Rozdział IV User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek) 38
Rozdział V Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń) 46
Rozdział VI Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat) 58
Rozdział VII Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor) 70
Rozdział VIII Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w wytwarzaniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto) 83
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Piotr G.
29.11.2024
Nadesłane przez konsumentów opinie produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pomogą innym użytkownikom
Jeśli miałeś okoliczność korzystać z oferowanego biznes w kulturze - kultura w biznesie wyślij nam recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje ze stosowania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach