Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-668-2 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość...
Sugerowany produkt Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 10,45 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczej analizy setek sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756682
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym (sklep TaniaKsiazka.pl)
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat cen i dostępności zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są indeksowane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-668-2 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 132 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Rozdział 1 Non solum technology – korzenie i perspektywy rozwojowe gospodarki cyfrowej (Julia Włodarczyk) 1.1. Wprowadzenie 11 1.2. Gospodarka cyfrowa i jej cechy 12 1.3. Korzenie gospodarki cyfrowej 16 1.4. Perspektywy rozwoju gospodarki cyfrowej 17 1.5. Podsumowanie 21 Bibliografia 22
Rozdział 2 Wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania Big Data w zrównoważonym rozwoju organizacji (Celina M. Olszak, Maria Mach-Król) 2.1. Wprowadzenie 24 2.2. Zrównoważony rozwój organizacji 25 2.3. Big data i kwestie stabilnego rozwoju 26 2.4. Metodyka badań 28 2.5. Wybrane wyniki badań dotyczących Big Data w kontekście jednostajnego rozwoju organizacji 29 2.6. Podsumowanie 34 Bibliografia 35
Rozdział 3 Współczesne kierunki badań nad innowacyjnością firm rodzinnych w naukach o zarządzaniu (Izabella Steinerowska-Streb, Teresa Kraśnicka) 3.1. Wprowadzenie 38 3.2. Producenta rodzinne jako obiekt badań 39 3.3. Innowacje i postępowość firm rodzinnych 41 3.4. Metodyka badań 42 3.5. Wyniki badania 45 3.6. Rezultaty przeprowadzonych badań i ich konkluzje poznawcze 50 3.7. Podsumowanie 51 Bibliografia 52
Rozdział 4 Kreatywność językowa w czasach „ekonomii koronawirusa" (Anna Lipka, Małgorzata Król, Stanisław Waszczak) 4.1. Wprowadzenie 55 4.2. Kreatywność w produkcji nazw „ekonomii" 57 4.3. Teorie ekonomiczne objaśniające funkcjonowanie gospodarki w warunkach zagrożenia epidemicznego 58 4.4. Kreatywność językowa jako przedmiot badań ekonomicznych 60 4.5. Zidentyfikowane kreatywne środki językowe opisujące „koronawirusową gospodarkę" 61 4.6. Podsumowanie 67 Bibliografia 67
Rozdział 5 Bariery społeczno-psychologiczne w progresywności negocjatorów w procesie podejmowania decyzji. Przegląd literatury przedmiotu i badań empirycznych (Anna Adamus-Matuszyńska) 5.1. Wprowadzenie 69 5.2. Negocjacje jako interakcja społeczna 70 5.3. Tradycyjne techniki negocjacji 71 5.4. Innowacyjne techniki negocjacji 72 5.5. Bariery w procesie negocjacji 74 5.6. Podsumowanie 77 Bibliografia 79
Rozdział 6 Cyfrowe platformy technologiczne jako innowacja na rynku usług pracy (Izabela Ostoj) 6.1. Wprowadzenie 83 6.2. Istota CPT pośredniczących w usługach pracy 84 6.3. CPT pośredniczące w usługach pracy jako innowacja 87 6.4. Przejawy oddziaływania CPT na rynek pracy – wybrane przekroje 89 6.5. Podsumowanie 93 Bibliografia 94
Rozdział 7 Innowacje w usługach turystycznych w dobie marketingu doświadczeń (Beata Kolny) 7.1. Wprowadzenie 97 7.2. Innowacje w usługach turystycznych 98 7.3. Marketing doświadczeń w usługach turystycznych 102 7.4. Wyniki badań bezpośrednich 104 7.5. Podsumowanie 108 Bibliografia 109
Rozdział 8 postępowa odpowiedź na demograficzne wyzwania stojące przed Europą (Rafał Świtała) 8.1. Wprowadzenie 111 8.2. Sytuacja demograficzna w Europie w porównaniu z innymi częściami świata 112 8.2.1. Polityka prorodzinna we Francji 115 8.2.2. Polityka prorodzinna w Szwecji 116 8.2.3. Polityka prorodzinna w Rosji 118 8.3. Międzynarodowe migracje ludności 119 8.4. Rozwiązania alternatywne problemów demograficznych w Europie 121 8.5. Podsumowanie 122 Bibliografia 123
Spis rysunków 125 Spis tabel 126 Informacja o autorach 127
Parametry
ISBN
9788378756682
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Aleksandra Z.
28.11.2024
Czy chcesz podać nam recenzję i opinię na temat produktu **producer
Jeśli tylko skorzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym podziel się z innymi swoją recenzją lub opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach