Zdjęcia zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr nowoczesnych technicznie Autor Joanna Wiechoczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Sugerowany wporownywarce cen artykuł zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie wynoszącej 22,80 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczych porównan setek sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378756507
Autor
Joanna wiechoczek
Sprawdź promocyjne oferty na zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o zmianach cen i dostępności produktów zastosowane w naszej klasyfikacji są synchronizowane w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr innowacyjnych technicznie Autor Joanna Wiechoczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-650-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 228 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział 1 Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 13 1.1. Pojęcie wartości dla klienta, a także jej parametry i wymiary 13 1.2. Wartość dla klienta a towar systemowy 21 1.3. Modele struktury wartości dla klienta 27 1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu 35 1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta 43 Rozdział 2 Zarządzanie wartością dla klienta 47 2.1. Cykl zarządzania wartością dla klienta 47 2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta 54 2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta 60 Rozdział 3 Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta 66 3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia 66 3.2. Typy innowacji, a także ich związki z wartością dla klienta 70 3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza 74 3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika 80 3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta 86 3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy 99 Rozdział 4 cykl zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych 109 4.1. Zewnętrzne uwarunkowania cyklu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 109 4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr progresywnych technicznie 115 4.3. Cykl zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej 120 Rozdział 5 Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr innowacyjnych technologicznie 122 5.1. Założenia, cele i pytania badawcze 122 5.2. Metody badań 126 5.3. Kategorie produktów innowacyjnych technologicznie wybrane do badań 128 5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr nowoczesnych technologicznie 136 Rozdział 6 Sieci biznesowe producentów dóbr progresywnych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta 143 6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów, a także stopień ich dominacji 143 6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr innowacyjnych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta 152 6.3. Współdziałanie producentów dóbr nowoczesnych technicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta 162 Rozdział 7 Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta poprzez badanych producentów dóbr nowoczesnych technicznie w poszczególnych fazach tego procesu 169 7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania 169 7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany 178 7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania 186 Zakończenie 195 Bibliografia 201 Spis rysunków 227 Spis tabel 228
Parametry
ISBN
9788378756507
Autor
Joanna wiechoczek
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grażyna M.
28.11.2024
Czy możesz wysłać nam komentarz i opinię na temat produktu
Jeśli tylko miałeś sposobność skorzystać z produktu zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie podziel się z innymi opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach