Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-561-6...
Prezentowany wporownywarce cen towar Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 10,45 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy wielu sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378755616
Ilość stron
116
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
10,45 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i aktualnych cenach użyte w naszym rankingu pobierane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł nowe trendy w otoczeniu jednostek kultury Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-561-6 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 116 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Rozwój Gospodarki Opartej na Wiedzy a nowoczesne zmiany zachowań instytucji kultury w Polsce (Beata Reformat) 9 Rozdział II Sektor kultury i kreatywny w Polsce: istota, mechanizmy i ograniczenia, a także główne tendencje rozwoju (Katarzyna Żak) 18 Rozdział III Marketing w instytucjach kultury – potrzeby i obawy (Anna Kwiecień) 32 Rozdział IV Wyzwania instytucji kultury w zakresie marketingu i sponsoringu poprzez biznes (Jakub Kubiczek) 41 Rozdział V Real-time marketing jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku polskich muzeów (Joanna Macalik) 51 Rozdział VI Event marketing jako narzędzie promocji wydarzeń kulturalnych i biznesowych na przykładzie Katowic (Justyna Szymczyk) 63 Rozdział VII Crowdinvesting – inwestycyjny model finansowania społecznościowego. Alternatywa dla instytucji kultury (Aleksandra Nocoń) 75 Rozdział VIII Komunikacja jednostek kultury z otoczeniem z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Paulina Radzik) 88 Rozdział IX wykorzystanie progresywnych technice w jednostkach i placówkach kultury w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej (Adrian Pietrzyk) 95 Bibliografia 103 Spis fotografii 113 Spis rysunków 113 Spis tabel 114
Parametry
ISBN
9788378755616
Ilość stron
116
Rok wydania
2019
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Kazimierz L.
29.11.2024
Wysłana recenzja / opinia produktu pomoże innym użytkownikom
Jeśli korzystać z pokazywanego produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie podeślij do nas swoją subiektywną opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach