Zdjęcia bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Jana Kochanowskiego)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Jana Kochanowskiego
15,19 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Diagnozowanie i pokonywanie Autor Agnieszka Szplit Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN...
Sugerowany towar bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę wartej rozważenia cenie 15,19 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich porównan setek sklepów i hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788371336904
Autor
Agnieszka szplit
Sprawdź promocyjne oferty na bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
15,19 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktów i cenach wykorzystane w zestawieniu są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Diagnozowanie i pokonywanie Autor Agnieszka Szplit Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN 978-83-7133-690-4 Rok wydania 2017 ilość stron 197 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp 9 Rozdział I. Bariery psychiczne uczniów 13 1. Definicje i rodzaje barier 13 2. Charakterystyka barier psychicznych 19 2.1. Bariery percepcyjne 19 2.2. Bariery umysłowe 22 2.3. Bariery emocjonalno-motywacyjne 24 2.4. Bariery osobowościowe 28 3. Przykłady barier psychicznych uświadamianych przez uczniów 30 3.1. Napięcie emocjonalne wywołane porażką 31 3.2. Błędne nastawienie względem cyklu uczenia się języka i nieświadomość istnienia barier psychicznych 33 3.3. Zbyt silny konformizm jednostki 34 3.4. Wstyd przeżywany w związku z sytuacją oceniania i obserwowania przez innych 34 3.5. Zaniżona samoocena i brak pewności siebie 36 3.6. Schematyzm postrzegania i sztywność myślenia 38 3.7. Nadmierna samokontrola 41 3.8. Brak odwagi podejmowania ryzyka 43 3.9. Niska motywacja poznawcza – brak ciekawości poznawczej 45 3.10. Brak umiejętności interpersonalnych 48 4. Mechanizmy tworzenia barier psychicznych 50 4.1. Barierotwórczy charakter kształcenia szkolnego 50 4.2. Charakterystyka mechanizmów barierotwórczych w szkole 54 5. Metody przezwyciężania barier psychicznych 68 5.1. Burza mózgów 68 5.2. Twórcze rozwiązywanie problemów 74 5.2.1. Analiza morfologiczna 76 5.2.2. Synektyka 78 5.2.3. Inne metody pobudzania rozwoju dyspozycji twórczych 79 5.3. Treningi twórczości 82 5.4. Budzenie i rozwijanie ciekawości 89 5.5. Radzenie sobie ze stresem 93 5.6. Sugestopedia 94 Rozdział II. Metodologia badań własnych 97 1. Cele i zadania badań 97 2. Problemy i hipotezy badawcze 98 3. Etapy badań 100 4. Metody, techniki i narzędzia badawcze 100 4.1. Badania diagnostyczne 102 4.1.1. Wykorzystane metody i techniki badawcze 102 4.1.2. Opis narzędzi badawczych 103 4.2. Badania eksperymentalne 103 4.2.1. Charakterystyka modelu eksperymentalnego 103 4.2.2. Opis narzędzi badawczych 107 5. Zmienne i wskaźniki 108 6. Charakterystyka badanych grup 109 7. Zaimplementowane statystyki 110 7.1. Sprawdzenie rzetelności testu Q1/Q2 110 7.2. Analizy statystyczne służące do opisu wyników badań terapeutycznych 112 8. Charakterystyka zajęć abarietycznych w grupie eksperymentalnej 113 Rozdział III. Diagnoza i pokonywanie barier psychicznych uczniów 127 1. Diagnozowanie barier psychicznych 127 2. Bariery psychiczne w procesie dydaktycznym 141 3. Bariery psychiczne w procesie nauczania – uczenia się języka angielskiego 146 4. Pokonywanie i osłabianie barier psychicznych 149 4.1. Bariery psychiczne w grupie kontrolnej 150 4.2. Charakterystyka zmian w grupie eksperymentalnej 151 4.3. Pokonywanie i osłabianie wybranych barier psychicznych 155 4.3.1. Lęk przed byciem ocenianym i obawa przed 155 4.3.2. Brak pewności siebie 158 4.3.3. Nadmierna samokontrola i tendencja do stałego oceniania się 160 4.3.4. Brak odwagi podejmowania ryzyka 163 4.3.5. Brak ciekawości poznawczej 166 4.3.6. Myślenie schematyczne 170 4.3.7. Brak umiejętności interpersonalnych 172 5. Możliwości pokonywania i osłabiania barier psychicznych uczniów w procesie nauczania języka angielskiego 176 Aneks 1. Kwestionariusz BPU 179 Aneks 2. Arkusz obserwacyjny 181 Aneks 3. Kwestionariusz Q1/Q2 183 Bibliografia 185 Spis rycin 197 Spis tabel 199
Parametry
ISBN
9788371336904
Autor
Agnieszka szplit
Wydawnictwo
Uniwersytet jana kochanowskiego
Ilość stron
197
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Aleksandra T.
21.11.2024
Przesłane recenzje / opinie pomogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeśli miałeś szansę korzystać z oferowanego bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. diagnozowanie i pokonywanie, AZ#34A8E6D2EB/DL-ebwm/pdf podziel się z innymi opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy polecasz produkt, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Prawo do korzystnej administracji jest gwarantowane nie tylko aktami prawa wewnętrznego,na dodatek występuje w kategoriach standardu międzynarodowego....