Zdjęcia nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach Podtytuł Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Prezentowany towar nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 36,10 zł. Oferta ta jest wynikiem szerokich analiz setek sklepów i hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754787
Ilość stron
260
Sprawdź promocyjne oferty na nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
36,10 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktu zastosowane w rankingu indeksowane są praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł świeże koncepcje w nauce o marketingu i rynkach Podtytuł Księga Jubileuszowa przeznaczona Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-478-7 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 260 Format pdf Spis treści Słowo wstępne 7 Sylwetka i dokonania naukowe Profesora Leszka Żabińskiego 11 Część I TEORIE RYNKU I KONSUMPCJI Teorie rynku a procesy tworzenia i podmiany wartości (Roman Niestrój) 47 Refleksja nad rynkiem europejskim. Między polityką rynkową a zarządzaniem marketingowym (Jan W. Wiktor) 58 Istota, uwarunkowania i efekty strategii kreowania rynku (Lechosław Garbarski, Agnieszka Białachowska) 70 Wybrane aspekty konsumpcji (Halina Szulce) 83 Wydatki konsumpcyjne polskich gospodarstw domowych jako miara rozwoju gospodarki (Ewa Kieżel, Urszula Grzega) 89 Zmiana roli konsumenta na rynku i jej wpływ na wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem (Teresa Taranko) 101 Część II ANALIZA RYNKU I KONCEPCJE SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH Ekonomia behawioralna a strategie marketingowe (Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk) 115 Zmienność ocen skuteczności organizacji w koncepcjach marketingowych (Witold Kowal) 128 Polska na drodze rozwoju innowacyjnej gospodarki. Wkład Prof. Zw. Dr. Hab. Leszka Żabińskiego do teorii rozwoju postępowej gospodarki (Anna Olejniczuk-Merta) 137 Rozwój innowacji w usługach – perspektywa dostawcy i klienta (Mirosława Pluta-Olearnik) 149 Zarządzanie wiedzą klienta w kształtowaniu relacji i doświadczeń (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 159 Customer engagement i customer value – o związkach między kluczowymi kategoriami współczesnego marketing relacji (Katarzyna Żyminkowska) 175 Część III BADANIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE Badania jakościowe w kontekście trendów w rozwoju rynku i marketingu (Magdalena Sobocińska) 191 Wielopoziomowe i hybrydowe modele równań strukturalnych w marketingu (Adam Sagan) 200 Kultura narodowa w segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym (Agnieszka Żbikowska) 212 Profesora Leszka Żabińskiego koncepcja produktów systemowych inspiracją dla kreowania innowacji na rynku politycznym (Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok) 222 Transformacja koncepcji marketingu producentów dóbr high-tech w kontekście przeobrażeń otoczenia (Joanna Wiechoczek) 230 Zaangażowanie klientów banków detalicznych na tle modelu sześciu rynków i 30R’s w marketingu relacyjnym (Małgorzata Kieżel) 244 informacje o autorach 257
Parametry
ISBN
9788378754787
Ilość stron
260
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Magdalena J.
28.11.2024
Podesłana przez klienta recenzja / opinia produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pomoże innym użytkownikom
Jeżeli tylko skorzystać z produktu nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf podziel się z nami swoją opinią i oceną. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach