Zdjęcia challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
33,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Challenges for marketing in 21st century Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-350-6 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba...
Proponowany artykuł challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 33,25 zł. Promocja ta jest wynikiem dogłębnych analiz olbrzymiej ilości hurtowni oraz sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378753506
Ilość stron
275
Sprawdź promocyjne oferty na challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
33,25 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i aktualnych cenach wykorzystane w naszej klasyfikacji zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Challenges for marketing in 21st century Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-350-6 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 275 Format pdf Spis treści Introduction 7 Part I New trends in market and marketing Higher education institutions’ behaviours in the context of holistic marketing (Magdalena Platis) 11 Sharing economy as new nurt on the global market (Tomasz Silwanowicz) 23 The systemic products as an offer for demanding clients: The case of IT and healthcare sector (Izabela Sztangret & Justyna Matysiewicz) 35 The application of data mining methods in modern marketing research (Dominik Krężołek) 49 Entrepreneurial self-efficacy mediates career calling and entrepreneurial interest (Zsuzsanna Horvath) 71 Part II Marketing communication and branding Integrated Marketing Communications – Coca-Cola model (Francisco Suay Pérez) 87 Event marketing as advanced form of promotion on educational market (Jakub Wolny) 102 Branding strategies of top processors on the Romanian milk and dairy market (Carmen Balan) 122 Branding electricity in a newly liberalised market – evidence from the Polish and Icelandic markets (Fridrik Larsen & Sławomir Smyczek) 139 Part III Dilemmas of consumers on market Consumptionism as a sign of the crisis of the culture of prosperity (Rafał Śpiewak) 167 Directions of consumption development in the 21st century (Sławomir Smyczek) 187 Ride-sharing customer behaviour on example of BlaBlaCar (Tomasz Silwanowicz) 200 Part IV Challenges for marketing education 21st century marketing skills – a buzzword in marketing education (Ramandeep Saini) 217 Push or pull – marketing to be used in business higher education (Judit Papp) 222 Task-based approach in assessing BA marketing diploma papers – bilingual terminology glossaries (Diana Ionita) 244 Difficulties of young professionals concerning the choice of education institutions, career planning, entering labour market and starting their own adult life – an augmented marketing approach (Jäckel Katalin, Orsolya Nagy, Judit Papp & László Balázs) 258
Parametry
ISBN
9788378753506
Ilość stron
275
Rok wydania
2017
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Danuta A.
29.11.2024
Podesłane przez użytkowników recenzje i opinie produktu pomogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeżeli tylko korzystać z pokazywanego produktu challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf podziel się z odwiedzającymi swoją opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach