Zdjęcia Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
28,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-124-3 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 28,50 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczych porównan setek hurtowni i sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751243
Ilość stron
230
Sprawdź promocyjne oferty na Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (sklep TaniaKsiazka.pl)
28,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktów zastosowane w prezentowanym zestawieniu są zczytywane niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-124-3 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 ilość stron 230 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7 1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU (Włodzimierz Rudny) 11 1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych części 11 1.2. Sieć jako źródło zasobów 30 1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci 32 1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej 42 2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH (Anna Kwiecień) 48 2.1. Relacje jako komponent struktur sieciowych 48 2.2. Intencje tworzenia relacji 58 2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne 62 2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci 72 3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak) 80 3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej 80 3.2. Determinanty budowania relacji z klientem 90 3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym 106 3.4. Zarządzanie portfelem klientów 115 3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki 127 4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI (Paweł Kosiń) 136 4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki 136 4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej 141 4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny) 145 4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej 152 4.5. Intensywność związków sieciowych 159 4.6. Mierniki skuteczności działalności w sieci 165 5. Użycie cechy ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI (Barbara Woźniak-Sobczak) 177 5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej 177 5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej 190 5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej 198 5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej 200 PODSUMOWANIE 207 BIBLIOGRAFIA 211 SPIS RYSUNKÓW 227 SPIS TABEL 229
Parametry
ISBN
9788378751243
Ilość stron
230
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jan B.
28.11.2024
Wysłana przez klienta opinia / recenzja produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach może ułatwić zakup innym użytkownikom
Jeśli tylko skorzystać z oferowanego produktu Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych marki Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach podziel się z użytkownikami swoją opinią i recenzją. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach