Zdjęcia marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Prezentowany wporownywarce towar marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf można nabyć w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 21,85 zł. Oferta ta jest rezultatem kompleksowego porównania ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751489
Ilość stron
232
Sprawdź promocyjne oferty na marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
21,85 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i cen zastosowane w naszym zestawieniu pobierane są w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-148-9 Rok wydania 2013 Katowice liczba stron 232 Format pdf Spis treści WSTĘP 7 Rozdział 1 UWARUNKOWANIA EURORYNKU JAKO PONADNARODOWE OTOCZENIE FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW 9 Wprowadzenie 9 1.1. Otoczenie polityczno-prawne 11 1.2. Otoczenie ekonomiczne 15 1.3. Otoczenie społeczno-kulturowe 26 1.4. Otoczenie technologiczne 41 1.5. Otoczenie naturalne 47 Podsumowanie 50 Rozdział 2 UWARUNKOWANIA FUNKCJONOWANIA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE informacji WTÓRNYCH 52 Wprowadzenie 52 2.1. Wpływ otoczenia na działalność przedsiębiorstw na rynku − ujęcie teoretyczne 53 2.1.1. Rozmiary i części otoczenia 53 2.1.2. Cechy współczesnego otoczenia 56 2.1.3. Trendy komponentów otoczenia 59 2.1.4. Uwarunkowania progresywnania konsumentów i producentów 61 2.1.5. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw 63 2.2. Krajowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku na podstawie badań wtórnych 65 2.2.1. Otoczenie polityczno-prawne 65 2.2.2. Otoczenie instytucjonalne biznesu 79 2.2.3. Otoczenie ekonomiczne 85 2.2.4. Otoczenie społeczno-kulturowe 102 2.2.5. Otoczenie techniczne 119 2.2.6. Uwarunkowania naturalne 134 Rozdział 3 UWARUNKOWANIA A OPCJE STRATEGICZNE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW NA PODSTAWIE BADAŃ PIERWOTNYCH 141 Wprowadzenie 141 3.1. Metodologia badania bezpośredniego 142 3.2. Charakterystyka badanych podmiotów 143 3.3. Kluczowe czynniki otoczenia i procesy wpływające na sytuację polskich przedsiębiorstw w opinii zarządzających nimi menedżerów 146 3.3.1. System prawno-polityczny 147 3.3.2. Czynniki makroekonomiczne 158 3.3.3. Czynniki otoczenia społeczno-demograficznego 167 3.3.4. Otoczenie geograficzne i infrastrukturalne 171 3.3.5. Czynniki technologiczne 174 3.4. Czynniki otoczenia rynkowego badanych przedsiębiorstw 176 3.5. Określenie pozycji zajmowanej na rynku poprzez badane przedsiębiorstwa 187 3.6. Determinizm otoczenia a nominalne pozycje strategiczne badanych przedsiębiorstw 190 3.7. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w kontekście zajmowanej pozycji rynkowej 203 LITERATURA 221 SPIS RYSUNKÓW 227 SPIS TABEL 229
Parametry
ISBN
9788378751489
Ilość stron
232
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Magdalena H.
28.11.2024
Przesłane opinie produktu pomogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeżeli tylko miałeś szansę skorzystać z proponowanego produktu marketing wobec wyzwań xxi wieku. uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w polsce, AZ#4B991386EB/DL-ebwm/pdf prześlij swoją subiektywną recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest na dobrym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach