Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe

E-booki

Dostępność: Do kupienia

International marketing in europe (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł International Marketing in Europe Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-754-6 Rok wydania 2012 Katowice ilość stron 237 Format pdf...

Sugerowany artykuł Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 22,80 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnego porównania kilkuset sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788372467546

Ilość stron

237

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe (sklep TaniaKsiazka.pl)

22,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat aktualnych cen i dostępności towaru użyte w prezentowanej klasyfikacji synchronizowane są praktycznie natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł International Marketing in Europe Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-754-6 Rok wydania 2012 Katowice liczba stron 237 Format pdf Spis treści Preface 7

Chapter 1 The European perspective in international marketing 9
Internationalisation of firms and markets 10
International marketing concepts and orientations 14
European integration and international marketing concept 17

Chapter 2 The dynamics of European marketing environment 27
Political, legal, and regulatory environment 28
Economic and demographic environment 35
Social and cultural environment 45

Chapter 3 Researching European markets 59
The marketing research process and its international dimension 60
Information needs in various stages of international involvement 66
Methodological considerations in researching European markets 68
Current trends in data collection in Europe 75

Chapter 4 Segmentation, targeting, and positioning for the European markets 81
European markets segmentation 82
Assessing market potential and selecting target markets 90
Target market strategy options for European markets 93
Types of positioning in European markets 94

Chapter 5 Market entry strategies for European markets 101
General approach to market entry strategy choice 102
Market entry modes 104
Exporting as a foreign market entry strategy 105
Contractual entry modes 107
Foreign direct investments 114

Chapter 6 European product and brand decisions 125
Product decisions in the international market 126
Types of goods in the international market 128
Product life cycle in European markets 130
International product strategies for the European market 134
Branding strategies in European markets 138
Brand protection in European markets 144

Chapter 7 Services marketing in European markets 149
The nature of services and their classification 150
Internationalisation of services in European markets 154
Internationalisation and market entry modes of service firms 158
International marketing strategies for services in Europe 163

Chapter 8 Pricing decisions for European markets 171
Factors influencing pricing decisions in European markets 172
International pricing strategy and policy 173
Export price calculation and its escalation 177
Price standardisation versus differentiation in European markets 182
Specific issues in European cross-border pricing 185

Charter 9 Managing European distribution 191
External determinants of distribution strategies in European markets 192
Structure of distribution channels in Europe 196
Managing and controlling distribution channels 203
Physical distribution in European market 207

Chapter 10 Marketing communication in European markets 211
Factors influencing marketing communication in European markets 212
Standardisation versus differentiation in marketing communication 219
Marketing communication tools in European markets 223
European media for marketing communication 227

Appendix 233

Parametry

ISBN

9788372467546

Ilość stron

237

Rok wydania

2012

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Krystyna G.
Krystyna G.
02.06.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami wspaniałą wspólnotę i podsyłaj opinie opinie / komentarze dla produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Jeżeli udało Ci się skorzystać z produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe wyślij nam swoją subiektywną opinię. Napisz jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych
Tytuł Modele kształcenia na studiach doktoranckich w dziedzinie nauk ekonomicznych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Zastosowanie metod ilościowych w zarządzaniu ryzykiem w działalności inwestycyjnej
Tytuł zastosowanie metod ilościowych w zarządzaniu ryzykiem w działalności inwestycyjnej Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zorientowane na procesy biznesowe oraz interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Zorientowane na procesy biznesowe i interakcję systemy wspomagania zarządzania wiedzą Autor Mariusz Żytniewski Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010
Tytuł Metody matematyczne, ekonometryczne i komputerowe w finansach i ubezpieczeniach - 2010 Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw
Tytuł Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w wirtualnych łańcuchach dostaw Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Rezyliencja miast i regionów europy środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Rezyliencja miast i regionów Europy Środkowej w kontekście hybrydyzacji rozwoju Autorzy Adam Drobniak, Radosław Cyran, Klaudia Plac,...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Problemy państwa socjalnego i teoretyczne zagadnienia ekonomii. se 68
Publikacja prezentuje problemy badawcze podejmowane w Katedrze Ekonomii. Artykuły należycie wpasowuje się w problematykę państwa socjalnego....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Systemy gospodarcze i ich ewolucja w kierunku jednolitego europejskiego obszaru walutowego Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji
Tytuł Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Networking akademicki jako czynnik produktywności pracowników naukowych Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Tytuł Networking akademicki jako czynnik efektywności pracowników naukowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych, AZ#7EF56CEAEB/DL-ebwm/pdf
Tytuł zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Dzieje rodu krasuskich herbu nowina z piasków-druszkowa w województwie krakowskim
Marek Tomasz Piekarczyk ur. 1957 w Krakowie, wnuk Zofii Friedleinowej z domu Krasuskiej, jest absolwentem II Liceum Ogólnokształcącego im....
Rekomendacja
Macmillan Mathematics 2B. Pupil's Book + Podręcznik w wersji cyfrowej
seria Macmillan Mathematics asygnowana jest dla dzieci w wieku 6–12 lat i stanowi pomost pomiędzy charakterystycznym nauczaniem matematyki...
Rekomendacja
Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING
Do sklepu Szczegóły

Starland 1 WB ieBook EXPRESS PUBLISHING

8,79 zł
Rekomendacja
LA The Jungle Book + audio mp3
Do sklepu Szczegóły

LA The Jungle Book + audio mp3

27,90 zł
The Jungle Book - bajka po angielsku dla dzieci - uproszczona językowo lektura z serii Young ELI Readers do nauki języka angielskiego z...
Rekomendacja
Love Me, My Dear
Do sklepu Szczegóły

Love Me, My Dear

39,54 zł
Zakazany romans uczennicy i dyrektora szkoły. Dwudziestoletnia Dream Callahan od zawsze pragnęła szlifować swoje umiejętności artystyczne...
Rekomendacja
Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024
Do sklepu Szczegóły

Program Ochrony Roślin Rolniczych 2024

35,07 zł
Program Ochrony Roślin Rolniczych na rok 2024 jest najnowszą, jedną z wiodących i cyklicznych publikacji wydawanych przez Agro Wydawnictwo....
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

43,42 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1
Do sklepu Szczegóły

Harlan ellison To, co najlepsze. tom 1

50,31 zł
Najważniejsza premiera fantastyczna ostatnich lat! Harlan Ellison - kontrowersyjny geniusz światowej literatury, prowokator nieustannie...
Rekomendacja
Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa
Do sklepu Szczegóły

Ossolineum Wybór pism. biblioteka narodowa

23,75 zł
„dobór pism” Mikołaja Reja w opracowaniu Anny Kochan demonstruje się w linii Biblioteka Narodowa po raz drugi. Książka zawiera najważniejsze...
Rekomendacja
Pływanie. droga do mistrzostwa
Do sklepu Szczegóły

Pływanie. droga do mistrzostwa

38,00 zł
Jak utrzymywać wydłużoną linię ciała i minimalizować opór wody w stylach dowolnym, grzbietowym, motylkowym i konwencjonalnym? Jak dobrze...
Rekomendacja
Literat Kurs rysowania dla dzieci. dzikie zwierzęta
praktyczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku rysować dzikie zwierzęta: krokodyla, żyrafę, hipopotama, nosorożca,...
Rekomendacja
Abc rysowania dla dzieci
Do sklepu Szczegóły

Abc rysowania dla dzieci

9,03 zł
ergonomiczna nauka rysowania dla dzieci – wskazówki, jak krok po kroku narysować pieska, kotka, kaczuszkę, konika, żabkę, bociana, kurkę,...