Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
E-booki
Dostępność:Do kupienia
International marketing in europe (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł International Marketing in Europe Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-754-6 Rok wydania 2012 Katowice ilość stron 237 Format pdf...
Sugerowany artykuł Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 22,80 zł. Promocja ta stanowi wynik dogłębnego porównania kilkuset sklepów oraz hurtowni w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788372467546
Ilość stron
237
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe (sklep TaniaKsiazka.pl)
22,80 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat aktualnych cen i dostępności towaru użyte w prezentowanej klasyfikacji synchronizowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł International Marketing in Europe Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-754-6 Rok wydania 2012 Katowice liczba stron 237 Format pdf Spis treści Preface 7
Chapter 1 The European perspective in international marketing 9 Internationalisation of firms and markets 10 International marketing concepts and orientations 14 European integration and international marketing concept 17
Chapter 2 The dynamics of European marketing environment 27 Political, legal, and regulatory environment 28 Economic and demographic environment 35 Social and cultural environment 45
Chapter 3 Researching European markets 59 The marketing research process and its international dimension 60 Information needs in various stages of international involvement 66 Methodological considerations in researching European markets 68 Current trends in data collection in Europe 75
Chapter 4 Segmentation, targeting, and positioning for the European markets 81 European markets segmentation 82 Assessing market potential and selecting target markets 90 Target market strategy options for European markets 93 Types of positioning in European markets 94
Chapter 5 Market entry strategies for European markets 101 General approach to market entry strategy choice 102 Market entry modes 104 Exporting as a foreign market entry strategy 105 Contractual entry modes 107 Foreign direct investments 114
Chapter 6 European product and brand decisions 125 Product decisions in the international market 126 Types of goods in the international market 128 Product life cycle in European markets 130 International product strategies for the European market 134 Branding strategies in European markets 138 Brand protection in European markets 144
Chapter 7 Services marketing in European markets 149 The nature of services and their classification 150 Internationalisation of services in European markets 154 Internationalisation and market entry modes of service firms 158 International marketing strategies for services in Europe 163
Chapter 8 Pricing decisions for European markets 171 Factors influencing pricing decisions in European markets 172 International pricing strategy and policy 173 Export price calculation and its escalation 177 Price standardisation versus differentiation in European markets 182 Specific issues in European cross-border pricing 185
Charter 9 Managing European distribution 191 External determinants of distribution strategies in European markets 192 Structure of distribution channels in Europe 196 Managing and controlling distribution channels 203 Physical distribution in European market 207
Chapter 10 Marketing communication in European markets 211 Factors influencing marketing communication in European markets 212 Standardisation versus differentiation in marketing communication 219 Marketing communication tools in European markets 223 European media for marketing communication 227
Appendix 233
Parametry
ISBN
9788372467546
Ilość stron
237
Rok wydania
2012
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Krystyna G.
02.06.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami wspaniałą wspólnotę i podsyłaj opinie opinie / komentarze dla produktu Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Jeżeli udało Ci się skorzystać z produktu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach International marketing in europe wyślij nam swoją subiektywną opinię. Napisz jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach