Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany artykuł Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie kupisz w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 19,95 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowej analizy wielu sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378754541
Ilość stron
213
Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności i aktualnych cenach zastosowane w prezentowanym rankingu indeksowane są w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-454-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Umiędzynarodowienie relacji handlowych w obszarze kultury: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak) 9 Rozdział II Modele kształtowania relacji między jednostkami sektora kultury a instytucjami państwowymi funkcjonującymi w wybranych krajach Unii Europejskiej (Małgorzata Grząba) 22 Rozdział III Uczestnictwo w kulturze jako podstawowa relacja warunkująca istnienie jednostek kultury (Anna Kwiecień) 30 Rozdział IV Współpraca z biznesami kreatywnymi jako szansa na rozwój instytucji kultury (Beata Reformat) 38 Rozdział V Współpraca z organizatorami wydarzeń kulturalnych z perspektywy samorządu terytorialnego. Przykład miast poprzemysłowych województwa śląskiego (Paweł Piotrowski) 51 Rozdział VI Muzeum jako jednostka kultury społecznie konstytuowana w relacjach z osobami zwiedzającymi (Barbara Pabian) 61 Rozdział VII Komunikacja samorządowych jednostek kultury z otoczeniem przez media społecznościowe (Monika Krysiak, Szymon Głowania) 73 Rozdział VIII mobilna komunikacja marketingowa w kulturze i sztuce jako narzędzie kształtowania relacji z odbiorcami (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 84 Rozdział IX Dotacje na rzecz państwowych instytucji kultury (Wioletta Świeboda) 96 Rozdział X Kapitał relacyjny w finansowaniu jednostek kultury. Przykład crowdfundingu (Aleksandra Nocoń) 106 Rozdział XI Crowdfunding jako nowoczesne źródło finansowania projektów kulturalnych w Polsce (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 120 Rozdział XII Tworzenie i rozwój relacji z otoczeniem poprzez wydatki na kulturę wybranych miast na prawach powiatu (Justyna Konsek-Ciechońska) 133 Rozdział XIII Relacje między instytucją kultury a firmą cateringową na przykładzie organizacji 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (Paulina Reformat, Hanna Ziętara) 143 Rozdział XIV Kształtowanie relacji organizacji z pracownikami jako element profesjonalizacji zarządzania w kulturze na przykładzie Instytucji Kultury im. K. Bochenek – Katowice Miasto Ogrodów (Anna Dewalska-Opitek) 155 Rozdział XV Akwizycja sposobem kształtowania relacji między jednostkami kultury a ich klientami na rynku przemysłowym (Aleksander Pabian) 168 Rozdział XVI Relacje na rynku dóbr kultury na podstawie zarządzania Flag Fen (Beata Nowotarska-Romaniak, Anastazja Magdalena Kasztalska) 176 Rozdział XVII Obowiązki i uprawnienia instytucji kultury podczas kontroli poprzez wybrane jednostki administracji publicznej w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska) 184 Bibliografia 193 Spis fotografii 211 Spis rysunków 211 Spis tabel 212
Parametry
ISBN
9788378754541
Ilość stron
213
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Joanna K.
29.11.2024
Twórz z innymi użytkownikami zgraną zbiorowość i dodawaj opinie komentarze i opinie
Jeśli tylko miałeś okoliczność korzystać z prezentowanego Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Biznes w kulturze - kultura w biznesie podziel się z użytkownikami swoją opinią i recenzją. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest dobra.
Dodaj opinię lub recenzję
Powiązane
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach