Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Bazarek to internetowa baza gdzie z łatwością odnajdziesz 17 (stron: 1) wyrobów w dziale Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Szczególnie zwróć uwagę na wybrany asortyment wyróżniony etykietką promocyjną. Oznacza to najlepszy upust

Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego System zintegrowanego planowania rozwoju.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing
Szczegóły

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing

49,90 zł 40,05 zł Rabat 20%
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność...
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu
"Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki i...
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Do sklepu Szczegóły

Rodzina i praca w warunkach kryzysu

47,30 zł
Oddawana do dłoni Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Neuromarketing w Internecie
Do sklepu Szczegóły

Neuromarketing w Internecie

45,51 zł
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym
Do sklepu Szczegóły

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

30,00 zł
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyszczególnić...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc...
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Liderki gospodarki społecznej Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Controlling działań marketingowych
Szczegóły

Controlling działań marketingowych

42,27 zł 33,38 zł Rabat 21%
"poprawnie przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także potężną...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej...
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego The best practice of marketing management in
Do sklepu Szczegóły

The best practice of marketing management in

42,27 zł
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń prawidłowych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne...
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt niejednokrotnie podejmowanej równocześnie poprzez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych,...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej. wymiar krajowy i międzynarodowy
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, stwarzająca informacje potrzebne do podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnego...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw
Do sklepu Szczegóły

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

48,04 zł
marka, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i...
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Umysł, mózg i wolna wola
Do sklepu Szczegóły

Umysł, mózg i wolna wola

41,18 zł
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, że dusza i ciało to dwie najróżniejsze i oddzielne na poziomie metafizycznym...