Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji przedstawia, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo.
Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria krótkiE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.
W niebanalny sposób demonstruje najważniejsze zagadnienia XXI w. Od kultury, religii, historii poprzez nauki przyrodnicze po technologię. To publikacje popularnonaukowe, które w formule dostępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki świetne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, ładne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją linii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.
Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. Tytuł Branding niedługie Wprowadzenie 29 Autor Robert Jones Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381428200 ISBN 9788381428200 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 156 Format 210x130x8 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa