Zdjęcia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
28,86 zł 26,51 zł Rabat 8%
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...

Sugerowany towar Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 26,51 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowej analizy setek hurtowni i sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788381428200

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 (sklep TaniaKsiazka.pl)

26,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 (sklep TaniaKsiazka.pl)

28,86 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (2)
  • Dane na temat dostępności i cen zastosowane w naszym rankingu zczytywane są praktycznie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji przedstawia, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo.

Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria krótkiE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.

W niebanalny sposób demonstruje najważniejsze zagadnienia XXI w. Od kultury, religii, historii poprzez nauki przyrodnicze po technologię. To publikacje popularnonaukowe, które w formule dostępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki świetne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, ładne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją linii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.

Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. Tytuł Branding niedługie Wprowadzenie 29 Autor Robert Jones Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381428200 ISBN 9788381428200 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 156 Format 210x130x8 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Parametry

ISBN

9788381428200

Oprawa

Broszurowa

Autor

Robert jones

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Ilość stron

156

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Roman L.
Roman L.
20.05.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla nas duże znaczenie
Jeżeli miałeś szansę korzystać z Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29 podziel się z użytkownikami opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje wrażenia ze stosowania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego System zintegrowanego planowania rozwoju.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu
"Ze względu na bezustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem prekursorskich rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki...
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Do sklepu Szczegóły

Rodzina i praca w warunkach kryzysu

45,82 zł
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Neuromarketing w Internecie
Do sklepu Szczegóły

Neuromarketing w Internecie

45,51 zł
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym
Do sklepu Szczegóły

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

30,00 zł
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wskazać trzy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Liderki gospodarki społecznej Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Controlling działań marketingowych
Do sklepu Szczegóły

Controlling działań marketingowych

39,63 zł
"dobrze przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także konkretną...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego The best practice of marketing management in
Do sklepu Szczegóły

The best practice of marketing management in

41,59 zł
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego i przykładów ich implementacji...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 800 x 420 mm, szary/orzech
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

56,39 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Zdumiewająca siła przetrwania
Do sklepu Szczegóły

Zdumiewająca siła przetrwania

19,95 zł
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" asygnowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej,...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 740 x 400 x 420 mm, biały
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...