Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia w środkufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Z ochotą szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie nieszablonowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, żeby zaczęły "pracować" także dla Twojej marki! To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu: Zbadasz zapotrzebowania eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!) Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury marki) Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (na dodatek czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie) Przeprowadzisz fachową ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych) Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu) Tytuł Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe Autor Kinga Przybysz-Polakowska Wydawnictwo One Press EAN 9788328905313 ISBN 9788328905313 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 304 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1