Książka skłaniająca do refleksji, uzasadniona konceptualnie i praktyczna z klinicznego punktu widzenia. Model rozwiązywania problemów przez współdziałanie pozwala przyjrzeć się gamie powszechnych poważnych problemów powstających w kontakcie dzieci i rodziców i oferuje rozsądne i słuszne strategie jednostkowe i rodzinne, innowacyjnie ujęte w kontekście deficytów dzieci w obszarach funkcji wykonawczych, komunikowania się i dostosowywania emocji.
To, a także sporo opisów przypadków powoduje, że jest to niezbędna lektura dla wszystkich, którzy pracują z dziećmi przejawiającymi zachowania eksternalizacyjne. Stephen P. Hinshaw, PhD Department of Psychology, University of California, Berkeley Ta prekursorska książka dostarcza ergonomicznych i łatwych do zrozumienia wskazówek do terapii impulsywnych dzieci i adolescentów.
demonstruje nowoczesny model, wyjątkowo pomocny w udoskonalaniu jakości życia tych dzieci oraz osób, które się nimi opiekują. Michael S. Jellinek, MD Child Psychiatry Service, Massachusetts General Hospital, Departments of Psychiatry and Pediatrics, Harvard Medical School Model rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie Greene’a i Ablona jest doskonałym połączeniem teorii, badań i praktyki klinicznej.
Autorzy przedstawiają przemyślany kliniczny oraz określone sposoby interpretowania i opanowywania impulsywnych zachowań dzieci. To lektura obowiązkowa dla każdego klinicysty, który pracuje z takimi dziećmi i młodymi ludźmi.
Howard Abikoff, PhD Institute for Attention Deficit Hyperactivity and Behavior Disorders, NYU Child Study Center Tytuł Terapia dzieci impulsywnych. Model rozwiązywania problemów poprzez współdziałanie Autor Ross W.
Green,J. Stuart Ablon Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323324409 ISBN 9788323324409 Kategoria Akademicka\Akademicka-fachowa kolekcja Psychiatria i Psychoterapia liczba stron 274 Format 15.5x23x1.5 cm Rok wydania 2008 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.438 kg