Publikacja na przykładzie street artu ukazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w dużym stopniu w mediach społecznościowych.
Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej poprzez obfite podmioty. Świeże kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie klasycznych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność fachową? Tytuł Prosto z ulicy.
Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa Autor Łukasz Biskupski Wydawnictwo Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana EAN 9788362418817 ISBN 9788362418817 Kategoria Sztuka\Malarstwo ilość stron 221 Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1