Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B.
Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, iż rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, tworzy świeże formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu.
Tytuł Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów Autor John B. Thompson Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372490858 ISBN 9788372490858 Kategoria Literatura, Poradniki liczba stron 259 Format 19x23 cm Rok wydania 2006 Oprawa broszurowa