Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie.
Czy może nadal odgrywać pokaźną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują klasyczne formy typograficznych środków wyrazu? Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, ale także omawia nowatorskie rozwiązania.
Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą, a także spostrzeżeniami przez intrygujące analizy i atrakcyjnie dostosowane przykłady. Tytuł Triumf typografii kultura komunikacja świeże media Autorzy Henk Hoeks, Ewan Lentjes Wydawnictwo d2d.pl EAN 9788394030674 ISBN 9788394030674 Kategoria Akademicka\Akademicka-mistrzowska ilość stron 360 Format 18.2x24.5x3 cm Rok wydania 2017 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.956 kg