ŚWIATOWY BESTSELLER
bezprecedensowa książka o wywieraniu wpływu na innych, w której światowej sławy profesorka neuronauki poznawczej i psycholożka, Tali Sharot, dzięki swoim najnowszym odkryciom poszła dalej niżeli klasycy Dale Carnegie i Robert Cialdini.
najkorzystniejsza książka popularnonaukowa 2017 roku w rankingach m.in.: „Forbesa", „Timesa", „Huffington Post", Bloomberga, Stanford Business School.
Jeśli chcesz przekonać kogoś, to broń Boże nie powołuj się na fakty! Działaj na emocje!
Tali Sharot ujawnia, jak niewiarygodnie silny jest wpływ emocji na nasze przekonania. Odkrywa tajniki funkcjonowania naszych mózgów, gdzie kryje się potęga wywierania wpływu – tego korzystnego i tego złego. Wyjaśnia m.in. Dlaczego dowody nas nie przekonują, czy powinniśmy straszyć ludzi, by coś zrobili, i jak zyskujemy moc, odpuszczając... I wreszcie: co ludzie tak naprawdę chcą wiedzieć.
„Natychmiastowa klasyka! Ta książka zmieni twoje życie!" Cass R. Sunstein, profesor Harvardu, były szef Urzędu informacji Białego Domu
„W naukach o ludzkich zachowaniach niewiele dziedzin ma obszerniejszy potencjał niżeli osiągnięcia neuronauki. I niewiele dziedzin zyskało na tych osiągnięciach tak dużo, jak badania nad wpływem społecznym. Tali Sharot przedstawia to w sposób przekonujący i wciągający".
Robert B Cialdini
To twój mózg sprawia, iż jesteś tym, kim jesteś. Jeśli go zrozumiemy, będziemy mogli lepiej przewidywać ludzkie reakcje i zrozumieć, dlaczego pewne powszechne metody perswazji nieraz zawodzą, a inne są produktywne. Większość z nas ma błędne wyobrażenie o tym, co zmienia sposób myślenia i progresywnania innych. Moim celem jest pokazać w tej książce błędy, które systematycznie popełniamy, kiedy próbujemy zmieniać czyjeś przekonania oraz naświetlić, jak to się dzieje, że nam się to udaje – pisze Tali Sharot w swojej książce, która wywołała uznanie i zaskoczenie w światowych mediach, od pism naukowych „Science" i „Nature", poprzez „Wall Street Journal" i „New York Timesa", po telewizje CNN i BBC. Zdobyła najwyższe pochwały najznamienitszych naukowców, pisarzy i menedżerów największych korporacji. Stała się bestsellerem w 15 krajach.