Masz gotowego eBooka i nie za szczególnie wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, aby dotrzeć do odbiorców? Jak kreować swoją producenta przy pomocy eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś otrzymać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?
Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie nad wyraz wierzysz w swój artykuł, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem uzupełniającego dochodu?
Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować poprzez cały czas?
A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy także pamiętaj, iż nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…
należycie, iż to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak promować eBOOKa i książkę?". Wraca do mnie jak bumerang.
Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do zastosowania sposobów na promocję, które możesz wykorzystać już od zaraz i które możesz zastosować do powiększenia Twojej sprzedaży. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak prosto i produktywnie można promować i sprzedawać eBooka, choćby gdy nie jesteś influencerem i nie masz obszernej społeczności.
Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków naraz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i użyć do każdego Twojego towaru.
Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna!
Jeśli wciąż nie wiesz:
- jak sprzedać swoją książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe
- jak promować produkty cyfrowe
- jak i gdzie sprzedać eBooka
- jak sprzedawać więcej
- jak wypromować eBooka
- jak zarabiać dużo na eBooku
- jak przeprowadzić akcję promocyjną swego eBooka
- jak stworzyć plan marketingowy dla ebooka
- jak reklamować ebooka nie tylko w social media
- jak znaleźć sposoby na dotarcie do pokaźniejszego grona czytelników bez social mediów
- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie
- jak produktywnie sprzedawać swojego eBooka i książkę
I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojej książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu wyszukasz. Nie obiecuję, iż będzie łatwo, lecz będzie warto.
lecz wyobraźmy sobie, iż utknęłaś na “samotnej wyspie dla autorek” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi).
Chcesz otrzymać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, lecz - aby się tam otrzymać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “samotnej wyspy dla autorek” na „wyspę sprzedawaj więcej”.
W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.
A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.
Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci znaczny wzrost sprzedaży, zacznij działać strategicznie. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione.
Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na obszerny wzrost i długotrwałe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!.
Opinie
Eliza, ten eBook jest rewelacyjny! Napisany prostym językiem, nad wyraz potężny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy odnajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia.
Justyna Borzucka
Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy odszuka dziesiątki, których realnie może zastosować, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.
Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni
Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, iż brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy odnajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam!
Marta, Kapitan Statku St-38
Ebook Elizy jest wyjątkowo prosty, co uważam za mega atut ��, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka albo książki. Najistotniej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega użyteczna opcja jak złączyć online z offline!
Polecam ��
Erwin Gałan
Książka "Jak sprawnie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz sprawnie sprzedawać swoje książki. To niemało genialnych wskazówek, a niemało z nich możesz prędko i łatwo wprowadzić w życie. To wielki plus. Nie musisz uczyć się nieprzystępnych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania.
Książkę czyta się nad wyraz szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które niezbędnie trzeba zrobić, aby Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej.
Dagmara Jankowska
krystaliczna forma ebooka ujęta w formie checklisty powoduje, iż czyta się go momentalnie i komfortowo. Nie wszystkie wskazówki dają się użyć w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy odszuka tam coś dla siebie. Poza tym, w trakcie lektury z pewnością pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Nad wyraz spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, że to perfekcyjny sposób bardzo dla autorów kryminałów, by jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści!:)
Marek Laskowski
O autorce
Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka lub książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i 1000 innych księgarniach (empik com, allegro, apple books, amazon i kilkaset innych).
Pokazuję, jak za pomocą eBooków i książek zbudować firmę i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach.
Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać, sprzedać i wypromować eBooka z sukcesem", "150 sprytnych sposobów na promocję Twojego ebooka i ksiażki do zastosowanie od zaraz” i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji.
Stoję za wieloma książkami, eBookami, które odnajdziesz w EMPIK i innych księgarniach oraz za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka również mogą tam być:-)
Kocham pisać i pracować przy korzystnej kawie w Starbucks.
przejrzyj więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_