Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona wyłącznie metodom, a także technikom badawczym służącym analizie informacji zastanych. Z roku na rok analizy tego typu zyskują na znaczeniu w związku z tym,oferują możliwość przeprowadzania szybkich, niezbyt drogich, a przy tym rzetelnych badań.
Niniejsza publikacja złożona jest z dwóch części. Pierwsza omawia czym są informacje zastane, gdzie można ich szukać, a także jak najlepiej prezentować otrzymane rezultaty. Druga część książki skomponowana jest następująco: rozdział poświęcony metodzie badawczej, a następnie przykład raportu z badania wykorzystującego tę metodę. Omówione w ten sposób są: desk research, analiza treści i analiza statystyczna danych zastanych.
Książkę tę kierujemy na ogół do studentów, lecz może być również przydatna osobom, które wykonują rozmaitego rodzaju analizy i zestawienia na zapotrzebowania świata biznesu i polityki z zastosowaniem informacji zastanych. Napisana jest prostym i zrozumiałym językiem, posługuje się dużą liczbą funkcjonalnych przykładów. Wskazuje na najnowsze trendy badawcze w sferze analizy danych zastanych i podkreśla wpływ rozwoju nowych mediów na podejmowane obecnie badania.
W tomie publikują:
Rafał Boguszewski, Kamil Jagnicki, Agnieszka Maj, Marta Makowska, Magdalena Mikołajczyk, Małgorzata Mikucka, Tomasz Nowakowski, Dorota Nyckowska, Ewa Sadurska-Duffy, Iwona Pilchowska, Wojciech Połeć, Konrad Świderek, Magdalena Wiśniewska, Agata Zabłocka-Bursa.
Podtytuł: Przewodnik dla studentów
ISBN: 9788373836204
Kod paskowy: 9788373836204
Redakcja: Makowska Marta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20012
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 252
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka