W copywritingu język giętki to sporo, ale wciąż za niewiele!
Na czym należy bazować, żeby pisać naprawdę sprawne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem produktywny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą stosownych słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób interesujący dla odbiorcy.
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w adekwatny sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu towaru albo usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta i czym wyróżniają się poszczególne jego typy. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze właściwości prawidłowego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać stosowny kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów wykonanych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!