Dziś wydajność jest kluczową sprawą. W teorii bycie wydajnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze techniczne wydajnie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skoncentrować się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za niedużo czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, iż umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie.
Ta książka pokazuje,wydajność rządzi się twardymi zasadami. również fakty i mity na jej temat, a także podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu różne podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najkorzystniejsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz niemało sztuczek zezwalających powiększać skuteczność w domu i w pracy.
W tej książce:
Zorganizuj się i pozostań zorganizowany!