Magia milionowych zasięgów
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to błyskawicznie uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich tworzyw wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, aby Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.
korzystnie - powiesz - lecz jak to zrobić? Jak poprawnie użyć zaledwie 60 sekund, jakie proponuje TikTok do tego, aby nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany poprzez odbiorców tego medium sposób. W dodatku musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, aby algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... Kręci!
Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej poręcznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.