Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej aniżeli tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte stosownie dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, lecz i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście,dodatkowo w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swym produktem, wreszcie - doprowadzić do transakcji, niejednokrotnie stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu starczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie - tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się efektywne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?