Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 317 Format pdf Spis treści Od Autorów (Anna Czubała) 1. Istota i...
Sugerowany artykuł Pwe Podstawy marketingu jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 41,84 zł. Promocja ta jest rezultatem kompleksowej analizy kilkuset hurtowni i sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320821338
Wydawnictwo
Pwe
Sprawdź promocyjne oferty na Pwe Podstawy marketingu
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pwe Podstawy marketingu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pwe Podstawy marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
41,84 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności produktów i cen wykorzystane w powyższej klasyfikacji synchronizowane są niemal natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 317 Format pdf Spis treści Od Autorów (Anna Czubała)
1. Istota i znaczenie marketingu (Roman Niestrój) 1.1. Podmioty rynku 1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw i geneza marketingu 1.2.1. Orientacja produkcyjna 1.2.2. Orientacja sprzedażowa (dystrybucyjna) 1.2.3. Orientacja na klienta (marketingowa) 1.2.4. Strategiczna orientacja marketingu 1.3. Pojęcie marketingu 1.3.1. Ujęcie tradycyjne 1.3.2. Ujęcie pokaźne 1.3.3. Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) 1.4. Ogólne zasady marketingu 1.5. Sektorowe uwarunkowania marketingu 1.5.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych 1.5.2. Marketing dóbr produkcyjnych (przemysłowych) 1.5.3. Marketing usług 1.6. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu 1.6.1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy 1.6.2. Marketing a konsument 1.6.3. Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej 1.7. Kierunki rozwoju marketingu 1.7.1. Rozwój celów marketingowych 1.7.2. Technologiczne źródła rozwoju marketingu Bibliografia Pytania kontrolne
2. Zachowania rynkowe nabywców (Jan W. Wiktor) 2.1. Znaczenie wiedzy o zachowaniach rynkowych nabywcy dla marketingu przedsiębiorstwa 2.2. Proces innowacyjnania nabywcy jednostkowego na rynku 2.3. Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy indywidualnego 2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne 2.3.2. Uwarunkowania zewnętrzne 2.4. Specyfika zachowań rynkowych nabywców instytucjonalnych Bibliografia Pytania kontrolne
3. Segmentacja rynku (Marek Rawski) 3.1. Pojęcie i znaczenie segmentacji rynku 3.2. Procedura segmentacji rynku 3.2.1. Uwarunkowania procesu segmentacji rynku 3.2.2. Identyfikacja kryteriów segmentacji rynku 3.2.3. Przeprowadzenie segmentacji rynku 3.2.4. Określenie profilu każdego segmentu rynku 3.2.5. Ocena ładności poszczególnych segmentów rynku 3.2.6. Dobór rynku docelowego Bibliografia Pytania kontrolne
4. Towar (Tomasz Smoleń) 4.1. Koncepcja towaru w ujęciu marketingowym 4.2. Projektowanie nowych produktów w ofercie producenta 4.3. Proces życia towaru 4.4. Proces akceptacji nowych (najnowocześniejszych) produktów przez konsumentów 4.5. Producent artykułu 4.6. Pozycjonowanie produktów i marek 4.7. Opakowanie towaru 4.8. Polityka asortymentowa — dobór produktów do oferty marki 4.9. Analiza pozycji rynkowej produktów marki — macierz BCG (Boston Consulting Group) Bibliografia Pytania kontrolne
5. Cena (Anna Czubała) 5.1. Cena jako instrument marketingu 5.2. Cele polityki cen 5.3. Metody ustalania wyjściowych cen zbytu 5.3.1. Metody i techniki oparte na kosztach 5.3.2. Metody kształtowania cen na podstawie popytu 5.3.3. Ustalanie cen na podstawie cen konkurentów 5.4. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji 5.5. Strategie cen 5.5.1. Strategie cen nowych produktów 5.5.2. Strategie elastycznego dostosowywania cen wyjściowych do warunków rynkowych 5.5.3. Strategie kształtowania cen dla asortymentu oferowanych produktów Bibliografia Pytania kontrolne
6. Dystrybucja (Anna Czubała) 6.1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu 6.2. Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa 6.3. Kanały dystrybucji 6.3.1. Istota kanałów dystrybucji 6.3.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 6.4. Logistyka dystrybucji 6.4.1. Istota logistyki dystrybucji 6.4.2. Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji 6.5. Czynniki wpływające na strukturę systemu dystrybucji 6.6. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji 6.6.1. Formy współdziałania uczestników kanałów dystrybucji 6.6.2. Źródła i warianty konfliktów w kanale dystrybucji 6.7. Kryteria i metody oceny skuteczności i sprawności systemów dystrybucji 6.7.1. Wydajność systemów dystrybucji 6.7.2. Sprawność systemów dystrybucji Bibliografia Pytania kontrolne
7. Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor) 7.1. Istota i funkcje komunikacji marketingowej 7 7.1. Istota komunikacji marketingowej 7.7.2. Funkcje komunikacji marketingowej 7.2. Zintegrowany system komunikacji marketingowej (promotion-mix) 7.3. Promocja osobista 7.4. Reklama 7.4.1. Istota i funkcje reklamy 7.4.2. Typy reklamy 7.4.3. Zasady konstrukcji przekazu reklamowego 7.5. Promocja dodatkowa 7.5.1. Funkcje promocji dopełniającej 7.5.2. Typy i instrumenty promocji dodatkowej 7.6. Public relations 7.6.1. Istota i funkcje public relations 7.6.2. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 7.7. Formy i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie 7.7.1. Atrybuty promocji on-line 7.7.2. Instrumenty komunikacji on-line 7.8. Zarządzanie komunikacją marketingową; kształtowanie kampanii promocyjnych 7.8.1. Formułowanie celów komunikacji marketingowej 7.8.2. Ustalenie docelowych adresatów działań promocyjnych 7.8.3. Ustalenie budżetu promocyjnego 7.8.4. Decyzje dotyczące alokacji budżetu promocyjnego i komponentów promotion-mix 7.8.5. Ocena efektów komunikacji marketingowej Bibliografia Pytania kontrolne
8. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (Marek Rawski) 8.1. Pojęcie i typy informacji marketingowej 8.2. Potrzeby informacyjne marketingu 8.3. System danych marketingowej 8.4. Źródła danych marketingowej 8.5. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu danych marketingowej Bibliografia Pytania kontrolne
9. Zarządzanie marketingiem (Roman Niestrój) 9.1. Proces zarządzania marketingiem 9.2. Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa 9.3. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa 9.3.1. Analiza SWOT 9.3.2. Analiza sytuacji ze względu na proces życia produktów. 9.3.3. Analiza portfelowa 9.4. Planowanie marketingowe 9.4.1. Misja i wizerunek przedsiębiorstwa 9.4.2. Rynkowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa 9.4.3. Strategia marketingowa jednostki biznesu 9.4.4. Plan marketingowy 9.5. Realizacja planów marketingowych 9.6. Organizacja marketingu 9.7. Kontrola marketingu Bibliografia Pytania kontrolne
Parametry
ISBN
9788320821338
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
317
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Alina U.
10.01.2025
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas niesamowicie ważna
Jeżeli miałeś sposobność skorzystać z Pwe Podstawy marketingu wyślij swoją subiektywną ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...