Zdjęcia Pwe Podstawy marketingu

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Podstawy marketingu (PWE)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
41,84 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 317 Format pdf Spis treści Od Autorów (Anna Czubała) 1. Istota i...

Sugerowany artykuł Pwe Podstawy marketingu jest dostępny w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 41,84 zł. Promocja ta jest rezultatem kompleksowej analizy kilkuset hurtowni i sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320821338

Wydawnictwo

Pwe

Sprawdź promocyjne oferty na Pwe Podstawy marketingu

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pwe Podstawy marketingu jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Pwe Podstawy marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)

41,84 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat dostępności produktów i cen wykorzystane w powyższej klasyfikacji synchronizowane są niemal natychmiast.

Pełny opis produktu

Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 317 Format pdf Spis treści Od Autorów (Anna Czubała)



1. Istota i znaczenie marketingu (Roman Niestrój)
1.1. Podmioty rynku
1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw i geneza marketingu
1.2.1. Orientacja produkcyjna
1.2.2. Orientacja sprzedażowa (dystrybucyjna)
1.2.3. Orientacja na klienta (marketingowa)
1.2.4. Strategiczna orientacja marketingu
1.3. Pojęcie marketingu
1.3.1. Ujęcie tradycyjne
1.3.2. Ujęcie pokaźne
1.3.3. Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe)
1.4. Ogólne zasady marketingu
1.5. Sektorowe uwarunkowania marketingu
1.5.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych
1.5.2. Marketing dóbr produkcyjnych (przemysłowych)
1.5.3. Marketing usług
1.6. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu
1.6.1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy
1.6.2. Marketing a konsument
1.6.3. Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej
1.7. Kierunki rozwoju marketingu
1.7.1. Rozwój celów marketingowych
1.7.2. Technologiczne źródła rozwoju marketingu
Bibliografia
Pytania kontrolne



2. Zachowania rynkowe nabywców (Jan W. Wiktor)
2.1. Znaczenie wiedzy o zachowaniach rynkowych nabywcy dla marketingu przedsiębiorstwa
2.2. Proces innowacyjnania nabywcy jednostkowego na rynku
2.3. Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy indywidualnego
2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne
2.3.2. Uwarunkowania zewnętrzne
2.4. Specyfika zachowań rynkowych nabywców instytucjonalnych
Bibliografia
Pytania kontrolne



3. Segmentacja rynku (Marek Rawski)
3.1. Pojęcie i znaczenie segmentacji rynku
3.2. Procedura segmentacji rynku
3.2.1. Uwarunkowania procesu segmentacji rynku
3.2.2. Identyfikacja kryteriów segmentacji rynku
3.2.3. Przeprowadzenie segmentacji rynku
3.2.4. Określenie profilu każdego segmentu rynku
3.2.5. Ocena ładności poszczególnych segmentów rynku
3.2.6. Dobór rynku docelowego
Bibliografia
Pytania kontrolne



4. Towar (Tomasz Smoleń)
4.1. Koncepcja towaru w ujęciu marketingowym
4.2. Projektowanie nowych produktów w ofercie producenta
4.3. Proces życia towaru
4.4. Proces akceptacji nowych (najnowocześniejszych) produktów przez konsumentów
4.5. Producent artykułu
4.6. Pozycjonowanie produktów i marek
4.7. Opakowanie towaru
4.8. Polityka asortymentowa — dobór produktów do oferty marki
4.9. Analiza pozycji rynkowej produktów marki — macierz BCG (Boston Consulting Group)
Bibliografia
Pytania kontrolne



5. Cena (Anna Czubała)
5.1. Cena jako instrument marketingu
5.2. Cele polityki cen
5.3. Metody ustalania wyjściowych cen zbytu
5.3.1. Metody i techniki oparte na kosztach
5.3.2. Metody kształtowania cen na podstawie popytu
5.3.3. Ustalanie cen na podstawie cen konkurentów
5.4. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji
5.5. Strategie cen
5.5.1. Strategie cen nowych produktów
5.5.2. Strategie elastycznego dostosowywania cen wyjściowych do warunków rynkowych
5.5.3. Strategie kształtowania cen dla asortymentu oferowanych produktów
Bibliografia
Pytania kontrolne



6. Dystrybucja (Anna Czubała)
6.1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu
6.2. Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa
6.3. Kanały dystrybucji
6.3.1. Istota kanałów dystrybucji
6.3.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji
6.4. Logistyka dystrybucji
6.4.1. Istota logistyki dystrybucji
6.4.2. Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji
6.5. Czynniki wpływające na strukturę systemu dystrybucji
6.6. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji
6.6.1. Formy współdziałania uczestników kanałów dystrybucji
6.6.2. Źródła i warianty konfliktów w kanale dystrybucji
6.7. Kryteria i metody oceny skuteczności i sprawności systemów dystrybucji
6.7.1. Wydajność systemów dystrybucji
6.7.2. Sprawność systemów dystrybucji
Bibliografia
Pytania kontrolne



7. Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor)
7.1. Istota i funkcje komunikacji marketingowej
7 7.1. Istota komunikacji marketingowej
7.7.2. Funkcje komunikacji marketingowej
7.2. Zintegrowany system komunikacji marketingowej (promotion-mix)
7.3. Promocja osobista
7.4. Reklama
7.4.1. Istota i funkcje reklamy
7.4.2. Typy reklamy
7.4.3. Zasady konstrukcji przekazu reklamowego
7.5. Promocja dodatkowa
7.5.1. Funkcje promocji dopełniającej
7.5.2. Typy i instrumenty promocji dodatkowej
7.6. Public relations
7.6.1. Istota i funkcje public relations
7.6.2. Grupy odniesienia i instrumenty public relations
7.7. Formy i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie
7.7.1. Atrybuty promocji on-line
7.7.2. Instrumenty komunikacji on-line
7.8. Zarządzanie komunikacją marketingową; kształtowanie kampanii promocyjnych
7.8.1. Formułowanie celów komunikacji marketingowej
7.8.2. Ustalenie docelowych adresatów działań promocyjnych
7.8.3. Ustalenie budżetu promocyjnego
7.8.4. Decyzje dotyczące alokacji budżetu promocyjnego i komponentów promotion-mix
7.8.5. Ocena efektów komunikacji marketingowej
Bibliografia
Pytania kontrolne



8. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (Marek Rawski)
8.1. Pojęcie i typy informacji marketingowej
8.2. Potrzeby informacyjne marketingu
8.3. System danych marketingowej
8.4. Źródła danych marketingowej
8.5. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu danych marketingowej
Bibliografia
Pytania kontrolne



9. Zarządzanie marketingiem (Roman Niestrój)
9.1. Proces zarządzania marketingiem
9.2. Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa
9.3. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa
9.3.1. Analiza SWOT
9.3.2. Analiza sytuacji ze względu na proces życia produktów.
9.3.3. Analiza portfelowa
9.4. Planowanie marketingowe
9.4.1. Misja i wizerunek przedsiębiorstwa
9.4.2. Rynkowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa
9.4.3. Strategia marketingowa jednostki biznesu
9.4.4. Plan marketingowy
9.5. Realizacja planów marketingowych
9.6. Organizacja marketingu
9.7. Kontrola marketingu
Bibliografia
Pytania kontrolne

Parametry

ISBN

9788320821338

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

317

Rok wydania

2013

Kategoria

E-booki

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Alina U.
Alina U.
10.01.2025
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas niesamowicie ważna
Jeżeli miałeś sposobność skorzystać z Pwe Podstawy marketingu wyślij swoją subiektywną ocenę i opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja jakość / cena jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWE Pwe Controlling personalny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Controlling personalny

42,66 zł
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Rekomendacja
PWE Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się, AZ#0B48B1B8EB/DL-ebwm/pdf
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

39,90 zł
Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa...
Rekomendacja
PWE Strategie marketingowe Pwe
Do sklepu Szczegóły

Strategie marketingowe Pwe

38,42 zł
Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format...
Rekomendacja
PWE Przedsiębiorczość imigrantów z dalekiego wschodu w polsce, AZ#0963B544EB/DL-ebwm/pdf
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – konwencjonalnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku inicjuje...
Rekomendacja
PWE Charakter ożywienia po kryzysie, AZ#973A0F32EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Charakter ożywienia po kryzysie Autor Andrzej Wojtyna Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2516-9 Rok wydania 2022 Warszawa ilość stron...
Rekomendacja
PWE Handel zagraniczny. studia przypadków, AZ#992DFA07EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Handel zagraniczny. Studia przypadków Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2267-0 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość...
PWE Pwe Podstawy marketingu
Do sklepu Szczegóły

Pwe Podstawy marketingu

41,84 zł
Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 317 Format...
Rekomendacja
PWE Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...
Rekomendacja
PWE Pwe Microsoft excel w pracy finansisty. analiza i modelowanie danych finansowych
Tytuł Microsoft Excel w pracy finansisty. Analiza i modelowanie danych finansowych Autor Przemysław Kusztelak Język polski Wydawnictwo PWE...
Rekomendacja
PWE Japanese supply chains in europe. management and development Pwe
Tytuł Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development Język angielski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2319-6 Rok wydania 2018...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze

52,16 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Handel ludźmi - wykorzystanie narzędzi analitycznych w procesie wykrywania sprawców Wyższa szkoła policji w szczytnie
Zjawisko handlu ludźmi w Polsce i na świecie, postrzegane w kontekście zorganizowanej przestępczości kryminalnej, ma niemało niekorzystnych...
Rekomendacja
Podejmowanie decyzji. pojęcia, teorie, kontrowersje
Jaka jest natura podejmowania decyzji jednostkowych i zbiorowych? Czy decyzje podejmujemy w sposób wolny? Jakie są kryteria racjonalności...
Rekomendacja
Szpiedzy bez kraju
Do sklepu Szczegóły

Szpiedzy bez kraju

37,11 zł
Wielokrotnie nagradzany reportażysta Matti Friedman bierze na warsztat historię „Sekcji Arabskiej" - grupy agentów specjalnych działających...
Rekomendacja
Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)
Do sklepu Szczegóły

Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)

37,56 zł
II tom "Władcy Pierścieni" J.R.R. Tolkiena w tłumaczeniu Marii Skibniewskiej. Boromir nie żyje, Pippin i Merry porwani, Frodo i Sam odcięci...
Rekomendacja
Pamięć. Encyklopedia zdrowia
Do sklepu Szczegóły

Pamięć. Encyklopedia zdrowia

4,75 zł
Najnowsze dane na temat doskonalenia pamięci, budowy i funkcji mózgu i rodzajów pamięci, produktywne metody zapamiętywania (m.in. Zakładkowa,...
Rekomendacja
Polityka dlya ditey
Do sklepu Szczegóły

Polityka dlya ditey

27,36 zł
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...
Rekomendacja
Echo przeszłości
Do sklepu Szczegóły

Echo przeszłości

30,37 zł
Dom opieki, zagadkowa śmierć i zmowa milczenia opiekunów. W domu spokojnej starości nagle umiera pacjent. To wzbudza podejrzenia emerytowanego...
Rekomendacja
Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj
Do sklepu Szczegóły

Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj

10,70 zł
Autorzy książki — młodzi ekonomiści z Wrocławia — zadedykowali ją swojemu mistrzowi profesorowi Witoldowi Kwaśnickiemu. Poszczególne rozdziały...
Rekomendacja
Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka
Do sklepu Szczegóły

Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka

23,24 zł
UWAGA!!! artykuł cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila Powieść nierozerwalnie wrośnięta w przedchrześcijański świat Słowian,...
Rekomendacja
Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary
Do sklepu Szczegóły

Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary

30,37 zł
Światowy bestseller dzisiaj w wersji audio! Miłość niejedno ma imię. Ale powiedzmy sobie szczerze: żadne z nich nie brzmi: „Greg Heffley"....
Rekomendacja
Walcząc o odkupienie (wznowienie)
Do sklepu Szczegóły

Walcząc o odkupienie (wznowienie)

45,79 zł
Ryana Kendalla złamało życie. Mężczyzna wie, co to ból. Wie też, czym jest przemoc i utrata kogoś bliskiego. Wie, jakie to uczucie, gdy...
Rekomendacja
Czuję tę ciszę
Do sklepu Szczegóły

Czuję tę ciszę

5,76 zł
„Nie liczy się, iż dogasa we mnie ostatnie uczucie. Nieważne, że czuję uśmierzający strach. Potrzebuję jedynie: bądź. Sprawdź mnie ostatecznie...