Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp Rozdział 1 Istota strategii...
Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Strategie marketingowe marki Pwe możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 38,42 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich analiz wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320821406
Wydawnictwo
Pwe
Sprawdź promocyjne oferty na Strategie marketingowe marki Pwe
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Strategie marketingowe marki Pwe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Informacje o zmianach cen i dostępności produktu użyte w naszym zestawieniu zczytywane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp
Rozdział 1 Istota strategii marketingowych 1.1. Treść strategii marketingowych 1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych 1.2.1. Faza opracowywania strategii 1.2.2. Faza wdrażania strategii 1.3. Decyzje marketingowe 1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa 1.5. Konflikt i zgodność strategii 1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych 1.7. Zmiany strategii marketingowych 1.7.1. Cykl i mechanizm zmian 1.7.2. Przesłanki zmian 1.7.3. Bariery zmian 1.7.4. Zakres zmian
Rozdział 2 Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych 2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych 2.1.1. Źródła inspiracji 2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych 2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego 2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów nowoczesnania 2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych 2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych
Rozdział 3 Informacyjne podstawy strategii marketingowych 3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych 3.1.1. Istota i funkcje informacji 3.1.2. Informacje a proces decyzyjny 3.2. Warianty informacji na potrzeby strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania. 3.2.1. Dane o zjawiskach i warunkach działania na rynku 3.2.2. Informacje o podmiotach rynku
Rozdział 4 Strategie wobec konkurentów 4.1. Podstawy wyboru strategii 4.1.1. Kryteria wyboru strategii 4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów 4.2. Unikanie konkurencji albo konkurowanie 4.2.1. Unikanie konkurencji 4.2.2. Podstawy konkurowania 4.2.3. Zespalanie działalności 4.3. Strategie obronne 4.4. Strategie aktywne 4.4.1. Warianty strategii aktywnych 4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji 4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania 4.4.4. Strategia omijania konkurentów 4.5. Strategie adaptacyjne 4.5.1. Parametry strategii adaptacyjnych 4.5.2. Stopień adaptacji 4.5.3. Szybkość adaptacji 4.6. Strategie globalne i selektywne 4.6.1. Podstawowe atrybuty strategii 4.6.2. Strategie globalne 4.6.3. Strategie selektywne 4.7. Różnicowanie i zmiany strategii 4.7.1. Różnicowanie strategii 4.7.2. Zmiany strategii
Rozdział 5 Strategie wobec dostawców i pośredników 5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników 5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa 5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców 5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników 5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe 5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe 5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe 5.3. Typy strategii wobec dostawców 5.3.1. Podstawowe warianty strategii wobec dostawców 5.3.2. Strategie wyboru dostawców 5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami 5.4. Typy strategii wobec pośredników 5.4.1. Strategie wyboru pośredników 5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami 5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników 5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników 5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników 5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników 5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników
Rozdział 6 Strategie w różnorodnych fazach rozwojowych rynku 6.1. Fazy rozwojowe rynku 6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek 6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca 6.2.2. Strategie pioniera 6.2.3. Strategie naśladowcy 6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji) 6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji 6.3.2. Cele i strategie liderów 6.3.3. Cele i strategie pretendentów 6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym 6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku 6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego wielkości 6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży 6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych 6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym 6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku 6.5.2. Ocena piękności rynku schyłkowego 6.5.3. Strategie wyjścia z rynku
Rozdział 7 Strategie produktowo-rynkowe 7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych 7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych 7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych. 7.2. Warianty strategii produktowo-rynkowych 7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa 7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu 7.3. Strategie towaru na dotychczas obsługiwanym rynku 7.3.1. Strategia penetracji rynku 7.3.2. Strategia modyfikacji artykułu 7.3.3. Strategia innowacji produktowych 7.4. Strategie artykułu skierowane na świeże segmenty rynku 7.4.1. Strategia poszerzania rynku 7.4.2. Strategia poszerzania rynku przez modyfikacje towaru 7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe 7.5. Strategie produktu skierowane na świeże rynki 7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej 7.5.2. Strategia ekspansji poprzez modyfikacje towaru 7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe 7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych
Rozdział 8 Strategie komunikacji marketingowej 8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej 8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej 8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej 8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej 8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej 8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na realizowane cele 8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania użytkowania 8.3.1. Rodzaje uwarunkowań 8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia artykułu 8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową przedsiębiorstwa i formą rynku 8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej stosowane w odniesieniu do rozmaitych grup nabywców 8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej
Rozdział 9 Strategie tworzenia wartości dla nabywcy przez usługi 9.1. Usługa jako komponent strategii marketingowej 9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy przez usługi 9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi 9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług 9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług 9.4. Warianty strategii tworzenia wartości poprzez usługi 9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne 9.4.2. Strategie wobec odbiorców jednostkowych i instytucjonalnych 9.4.3. Strategie wobec potężnie zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy 9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi 9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych 9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie 9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły 9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych 9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych
Bibliografia
Parametry
ISBN
9788320821406
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
279
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Włodzimierz B.
26.11.2024
Podesłana opinia / recenzja może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Strategie marketingowe marki Pwe wyślij do nas swoją subiektywną opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...