Zdjęcia Strategie marketingowe marki Pwe

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Strategie marketingowe (PWE)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
38,42 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp Rozdział 1 Istota strategii...

Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Strategie marketingowe marki Pwe możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 38,42 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich analiz wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320821406

Wydawnictwo

Pwe

Sprawdź promocyjne oferty na Strategie marketingowe marki Pwe

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Strategie marketingowe marki Pwe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Strategie marketingowe marki Pwe (sklep TaniaKsiazka.pl)

38,42 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o zmianach cen i dostępności produktu użyte w naszym zestawieniu zczytywane są niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział 1
Istota strategii marketingowych
1.1. Treść strategii marketingowych
1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych
1.2.1. Faza opracowywania strategii
1.2.2. Faza wdrażania strategii
1.3. Decyzje marketingowe
1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa
1.5. Konflikt i zgodność strategii
1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych
1.7. Zmiany strategii marketingowych
1.7.1. Cykl i mechanizm zmian
1.7.2. Przesłanki zmian
1.7.3. Bariery zmian
1.7.4. Zakres zmian

Rozdział 2
Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych
2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych
2.1.1. Źródła inspiracji
2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych
2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego
2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów nowoczesnania
2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych
2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych

Rozdział 3
Informacyjne podstawy strategii marketingowych
3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych
3.1.1. Istota i funkcje informacji
3.1.2. Informacje a proces decyzyjny
3.2. Warianty informacji na potrzeby strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania.
3.2.1. Dane o zjawiskach i warunkach działania na rynku
3.2.2. Informacje o podmiotach rynku

Rozdział 4
Strategie wobec konkurentów
4.1. Podstawy wyboru strategii
4.1.1. Kryteria wyboru strategii
4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów
4.2. Unikanie konkurencji albo konkurowanie
4.2.1. Unikanie konkurencji
4.2.2. Podstawy konkurowania
4.2.3. Zespalanie działalności
4.3. Strategie obronne
4.4. Strategie aktywne
4.4.1. Warianty strategii aktywnych
4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji
4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania
4.4.4. Strategia omijania konkurentów
4.5. Strategie adaptacyjne
4.5.1. Parametry strategii adaptacyjnych
4.5.2. Stopień adaptacji
4.5.3. Szybkość adaptacji
4.6. Strategie globalne i selektywne
4.6.1. Podstawowe atrybuty strategii
4.6.2. Strategie globalne
4.6.3. Strategie selektywne
4.7. Różnicowanie i zmiany strategii
4.7.1. Różnicowanie strategii
4.7.2. Zmiany strategii

Rozdział 5
Strategie wobec dostawców i pośredników
5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa
5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców
5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe
5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe
5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe
5.3. Typy strategii wobec dostawców
5.3.1. Podstawowe warianty strategii wobec dostawców
5.3.2. Strategie wyboru dostawców
5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami
5.4. Typy strategii wobec pośredników
5.4.1. Strategie wyboru pośredników
5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami
5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników
5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników

Rozdział 6
Strategie w różnorodnych fazach rozwojowych rynku
6.1. Fazy rozwojowe rynku
6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek
6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca
6.2.2. Strategie pioniera
6.2.3. Strategie naśladowcy
6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji)
6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji
6.3.2. Cele i strategie liderów
6.3.3. Cele i strategie pretendentów
6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym
6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku
6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego
wielkości
6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży
6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych
6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym
6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku
6.5.2. Ocena piękności rynku schyłkowego
6.5.3. Strategie wyjścia z rynku

Rozdział 7
Strategie produktowo-rynkowe
7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych
7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych
7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych.
7.2. Warianty strategii produktowo-rynkowych
7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa
7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu
7.3. Strategie towaru na dotychczas obsługiwanym rynku
7.3.1. Strategia penetracji rynku
7.3.2. Strategia modyfikacji artykułu
7.3.3. Strategia innowacji produktowych
7.4. Strategie artykułu skierowane na świeże segmenty rynku
7.4.1. Strategia poszerzania rynku
7.4.2. Strategia poszerzania rynku przez modyfikacje towaru
7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe
7.5. Strategie produktu skierowane na świeże rynki
7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej
7.5.2. Strategia ekspansji poprzez modyfikacje towaru
7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe
7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych

Rozdział 8
Strategie komunikacji marketingowej
8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej
8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej
8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej
8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej
8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej
8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na realizowane
cele
8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania
użytkowania
8.3.1. Rodzaje uwarunkowań
8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia
artykułu
8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową
przedsiębiorstwa i formą rynku
8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej stosowane w odniesieniu
do rozmaitych grup nabywców
8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej

Rozdział 9
Strategie tworzenia wartości dla nabywcy przez usługi
9.1. Usługa jako komponent strategii marketingowej
9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy przez
usługi
9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług
9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług
9.4. Warianty strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne
9.4.2. Strategie wobec odbiorców jednostkowych i instytucjonalnych
9.4.3. Strategie wobec potężnie zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy
9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi
9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych
9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie
9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły
9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych
9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych

Bibliografia

Parametry

ISBN

9788320821406

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

279

Rok wydania

2013

Kategoria

E-booki

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Włodzimierz B.
Włodzimierz B.
26.11.2024
Podesłana opinia / recenzja może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Strategie marketingowe marki Pwe wyślij do nas swoją subiektywną opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWE Strategie marketingowe Pwe
Do sklepu Szczegóły

Strategie marketingowe Pwe

38,42 zł
Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format...
Rekomendacja
PWE Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się, AZ#0B48B1B8EB/DL-ebwm/pdf
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

39,90 zł
Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa...
Rekomendacja
PWE Pwe Controlling personalny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Controlling personalny

42,66 zł
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Rekomendacja
PWE Przedsiębiorczość imigrantów z dalekiego wschodu w polsce, AZ#0963B544EB/DL-ebwm/pdf
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – konwencjonalnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku inicjuje...
Rekomendacja
PWE Charakter ożywienia po kryzysie, AZ#973A0F32EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Charakter ożywienia po kryzysie Autor Andrzej Wojtyna Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2516-9 Rok wydania 2022 Warszawa ilość stron...
Rekomendacja
PWE Handel zagraniczny. studia przypadków, AZ#992DFA07EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Handel zagraniczny. Studia przypadków Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2267-0 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość...
Rekomendacja
PWE Pwe Procesy produkcyjne
Do sklepu Szczegóły

Pwe Procesy produkcyjne

55,48 zł
Tytuł Procesy produkcyjne Autorzy Józef Gawlik, Jarosław Plichta, Antoni Świć Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2112-3 Rok wydania...
Rekomendacja
PWE Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...
Rekomendacja
PWE WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA
Do sklepu Szczegóły

WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA

52,16 zł
Tytuł WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA Autor Włodzimierz Rydzkowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2505-3 Rok wydania 2022...
Rekomendacja
PWE Japanese supply chains in europe. management and development Pwe
Tytuł Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development Język angielski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2319-6 Rok wydania 2018...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze

52,16 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Oblicza wolności. studia z praktycznej filozofii kanta i jej historia
Jednym z fenomenów filozofii godnych uwagi jest to, iż jej główni aktorzy się nie starzeją. Bez wątpienia także filozofia ulega modom, jednak...