Zdjęcia Strategie marketingowe marki Pwe

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Strategie marketingowe (PWE)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: PWE
38,42 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp Rozdział 1 Istota strategii...

Prezentowany w naszejporownywarce cen towar Strategie marketingowe marki Pwe możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie 38,42 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokich analiz wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788320821406

Wydawnictwo

Pwe

Sprawdź promocyjne oferty na Strategie marketingowe marki Pwe

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Strategie marketingowe marki Pwe jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Strategie marketingowe marki Pwe (sklep TaniaKsiazka.pl)

38,42 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o zmianach cen i dostępności produktu użyte w naszym zestawieniu zczytywane są niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział 1
Istota strategii marketingowych
1.1. Treść strategii marketingowych
1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych
1.2.1. Faza opracowywania strategii
1.2.2. Faza wdrażania strategii
1.3. Decyzje marketingowe
1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa
1.5. Konflikt i zgodność strategii
1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych
1.7. Zmiany strategii marketingowych
1.7.1. Cykl i mechanizm zmian
1.7.2. Przesłanki zmian
1.7.3. Bariery zmian
1.7.4. Zakres zmian

Rozdział 2
Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych
2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych
2.1.1. Źródła inspiracji
2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych
2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego
2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów nowoczesnania
2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych
2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych

Rozdział 3
Informacyjne podstawy strategii marketingowych
3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych
3.1.1. Istota i funkcje informacji
3.1.2. Informacje a proces decyzyjny
3.2. Warianty informacji na potrzeby strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania.
3.2.1. Dane o zjawiskach i warunkach działania na rynku
3.2.2. Informacje o podmiotach rynku

Rozdział 4
Strategie wobec konkurentów
4.1. Podstawy wyboru strategii
4.1.1. Kryteria wyboru strategii
4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów
4.2. Unikanie konkurencji albo konkurowanie
4.2.1. Unikanie konkurencji
4.2.2. Podstawy konkurowania
4.2.3. Zespalanie działalności
4.3. Strategie obronne
4.4. Strategie aktywne
4.4.1. Warianty strategii aktywnych
4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji
4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania
4.4.4. Strategia omijania konkurentów
4.5. Strategie adaptacyjne
4.5.1. Parametry strategii adaptacyjnych
4.5.2. Stopień adaptacji
4.5.3. Szybkość adaptacji
4.6. Strategie globalne i selektywne
4.6.1. Podstawowe atrybuty strategii
4.6.2. Strategie globalne
4.6.3. Strategie selektywne
4.7. Różnicowanie i zmiany strategii
4.7.1. Różnicowanie strategii
4.7.2. Zmiany strategii

Rozdział 5
Strategie wobec dostawców i pośredników
5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa
5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców
5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników
5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe
5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe
5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe
5.3. Typy strategii wobec dostawców
5.3.1. Podstawowe warianty strategii wobec dostawców
5.3.2. Strategie wyboru dostawców
5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami
5.4. Typy strategii wobec pośredników
5.4.1. Strategie wyboru pośredników
5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami
5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników
5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników
5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników

Rozdział 6
Strategie w różnorodnych fazach rozwojowych rynku
6.1. Fazy rozwojowe rynku
6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek
6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca
6.2.2. Strategie pioniera
6.2.3. Strategie naśladowcy
6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji)
6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji
6.3.2. Cele i strategie liderów
6.3.3. Cele i strategie pretendentów
6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym
6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku
6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego
wielkości
6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży
6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych
6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym
6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku
6.5.2. Ocena piękności rynku schyłkowego
6.5.3. Strategie wyjścia z rynku

Rozdział 7
Strategie produktowo-rynkowe
7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych
7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych
7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych.
7.2. Warianty strategii produktowo-rynkowych
7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa
7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu
7.3. Strategie towaru na dotychczas obsługiwanym rynku
7.3.1. Strategia penetracji rynku
7.3.2. Strategia modyfikacji artykułu
7.3.3. Strategia innowacji produktowych
7.4. Strategie artykułu skierowane na świeże segmenty rynku
7.4.1. Strategia poszerzania rynku
7.4.2. Strategia poszerzania rynku przez modyfikacje towaru
7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe
7.5. Strategie produktu skierowane na świeże rynki
7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej
7.5.2. Strategia ekspansji poprzez modyfikacje towaru
7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe
7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych

Rozdział 8
Strategie komunikacji marketingowej
8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej
8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej
8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej
8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej
8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej
8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na realizowane
cele
8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania
użytkowania
8.3.1. Rodzaje uwarunkowań
8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia
artykułu
8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową
przedsiębiorstwa i formą rynku
8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej stosowane w odniesieniu
do rozmaitych grup nabywców
8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej

Rozdział 9
Strategie tworzenia wartości dla nabywcy przez usługi
9.1. Usługa jako komponent strategii marketingowej
9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy przez
usługi
9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług
9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług
9.4. Warianty strategii tworzenia wartości poprzez usługi
9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne
9.4.2. Strategie wobec odbiorców jednostkowych i instytucjonalnych
9.4.3. Strategie wobec potężnie zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy
9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi
9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych
9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie
9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły
9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych
9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych

Bibliografia

Parametry

ISBN

9788320821406

Wydawnictwo

Pwe

Ilość stron

279

Rok wydania

2013

Kategoria

E-booki

Producent

PWE

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Włodzimierz B.
Włodzimierz B.
10.01.2025
Podesłana opinia / recenzja może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z proponowanego produktu Strategie marketingowe marki Pwe wyślij do nas swoją subiektywną opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
PWE Pwe Controlling personalny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Controlling personalny

42,66 zł
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Rekomendacja
PWE Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się, AZ#0B48B1B8EB/DL-ebwm/pdf
W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny

39,90 zł
Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa...
Rekomendacja
PWE Strategie marketingowe Pwe
Do sklepu Szczegóły

Strategie marketingowe Pwe

38,42 zł
Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format...
Rekomendacja
PWE Przedsiębiorczość imigrantów z dalekiego wschodu w polsce, AZ#0963B544EB/DL-ebwm/pdf
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – konwencjonalnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku inicjuje...
Rekomendacja
PWE Charakter ożywienia po kryzysie, AZ#973A0F32EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Charakter ożywienia po kryzysie Autor Andrzej Wojtyna Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2516-9 Rok wydania 2022 Warszawa ilość stron...
Rekomendacja
PWE Handel zagraniczny. studia przypadków, AZ#992DFA07EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Handel zagraniczny. Studia przypadków Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2267-0 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość...
Rekomendacja
PWE Pwe Podstawy marketingu
Do sklepu Szczegóły

Pwe Podstawy marketingu

41,84 zł
Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 317 Format...
Rekomendacja
PWE Employee experience zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań, AZ#94A92D66EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...
Rekomendacja
PWE Pwe Microsoft excel w pracy finansisty. analiza i modelowanie danych finansowych
Tytuł Microsoft Excel w pracy finansisty. Analiza i modelowanie danych finansowych Autor Przemysław Kusztelak Język polski Wydawnictwo PWE...
Rekomendacja
PWE Japanese supply chains in europe. management and development Pwe
Tytuł Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development Język angielski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2319-6 Rok wydania 2018...
Rekomendacja
PWE Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Do sklepu Szczegóły

Pwe Międzynarodowe stosunki gospodarcze

52,16 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Handel ludźmi - wykorzystanie narzędzi analitycznych w procesie wykrywania sprawców Wyższa szkoła policji w szczytnie
Zjawisko handlu ludźmi w Polsce i na świecie, postrzegane w kontekście zorganizowanej przestępczości kryminalnej, ma niemało niekorzystnych...
Rekomendacja
Podejmowanie decyzji. pojęcia, teorie, kontrowersje
Jaka jest natura podejmowania decyzji jednostkowych i zbiorowych? Czy decyzje podejmujemy w sposób wolny? Jakie są kryteria racjonalności...
Rekomendacja
Szpiedzy bez kraju
Do sklepu Szczegóły

Szpiedzy bez kraju

37,11 zł
Wielokrotnie nagradzany reportażysta Matti Friedman bierze na warsztat historię „Sekcji Arabskiej" - grupy agentów specjalnych działających...
Rekomendacja
Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)
Do sklepu Szczegóły

Władca Pierścieni. Dwie wieże (t.2)

37,56 zł
II tom "Władcy Pierścieni" J.R.R. Tolkiena w tłumaczeniu Marii Skibniewskiej. Boromir nie żyje, Pippin i Merry porwani, Frodo i Sam odcięci...
Rekomendacja
Pamięć. Encyklopedia zdrowia
Do sklepu Szczegóły

Pamięć. Encyklopedia zdrowia

4,75 zł
Najnowsze dane na temat doskonalenia pamięci, budowy i funkcji mózgu i rodzajów pamięci, produktywne metody zapamiętywania (m.in. Zakładkowa,...
Rekomendacja
Polityka dlya ditey
Do sklepu Szczegóły

Polityka dlya ditey

27,36 zł
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...
Rekomendacja
Echo przeszłości
Do sklepu Szczegóły

Echo przeszłości

30,37 zł
Dom opieki, zagadkowa śmierć i zmowa milczenia opiekunów. W domu spokojnej starości nagle umiera pacjent. To wzbudza podejrzenia emerytowanego...
Rekomendacja
Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj
Do sklepu Szczegóły

Pod prąd głównego nurtu ekonomii Mateusz machaj

10,70 zł
Autorzy książki — młodzi ekonomiści z Wrocławia — zadedykowali ją swojemu mistrzowi profesorowi Witoldowi Kwaśnickiemu. Poszczególne rozdziały...
Rekomendacja
Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka
Do sklepu Szczegóły

Pieśń o windei. książęce przymierze Agrafka

23,24 zł
UWAGA!!! artykuł cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila Powieść nierozerwalnie wrośnięta w przedchrześcijański świat Słowian,...
Rekomendacja
Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary
Do sklepu Szczegóły

Dziennik cwaniaczka 7. Trzeci do pary

30,37 zł
Światowy bestseller dzisiaj w wersji audio! Miłość niejedno ma imię. Ale powiedzmy sobie szczerze: żadne z nich nie brzmi: „Greg Heffley"....
Rekomendacja
Walcząc o odkupienie (wznowienie)
Do sklepu Szczegóły

Walcząc o odkupienie (wznowienie)

45,79 zł
Ryana Kendalla złamało życie. Mężczyzna wie, co to ból. Wie też, czym jest przemoc i utrata kogoś bliskiego. Wie, jakie to uczucie, gdy...
Rekomendacja
Czuję tę ciszę
Do sklepu Szczegóły

Czuję tę ciszę

5,76 zł
„Nie liczy się, iż dogasa we mnie ostatnie uczucie. Nieważne, że czuję uśmierzający strach. Potrzebuję jedynie: bądź. Sprawdź mnie ostatecznie...