Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp...
Prezentowany wporownywarce artykuł Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 39,90 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy olbrzymiej liczby sklepów i hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788320822366
Autor
Barbara dąbrowska
Sprawdź promocyjne oferty na Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny (sklep TaniaKsiazka.pl)
39,90 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat aktualnych cen i dostępności produktu wykorzystane w rankingu są pobierane prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp
CZĘŚĆ I. Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji
1. Podmioty światowej gospodarki turystycznej w wybranych podsektorach 1.1. Podmioty światowego podsektora usług noclegowych 1.2. Podmioty światowego podsektora transportu lotniczego 1.3. Podmioty światowego podsektora organizacji imprez turystycznych Studium przypadku: First Choice — wczoraj i dziś
2. Typy międzynarodowych stosunków gospodarczych w turystyce 2.1. Powiązania handlowe 2.2. Powiązania produkcyjno-techniczne 2.3. Powiązania finansowo-kredytowe i kapitałowe 2.4. Współpraca międzynarodowa w sferze turystyki 2.4.1. Motywy międzynarodowej polityki turystycznej 2.4.2. Organizacje i stowarzyszenia prowadzące międzynarodową politykę turystyczną 2.4.3. Umowy międzynarodowe
3. Regionalne polityki turystyczne — wybrane przykłady 3.1. Polityka turystyczna Afryki Studium przypadku: Polityka rządów dotycząca turystyki w Afryce i roli stowarzyszeń branżowych w RPA 3.2. Priorytety polityki turystycznej Ameryki Łacińskiej 3.3. Główne problemy turystyczne Azji 3.4. Polityka turystyczna Unii Europejskiej 3.4.1. Podstawy prawne 3.4.2. Organy Unii Europejskiej zajmujące się turystyką 3.4.3. Rozwój polityki turystycznej Unii Europejskiej 3.4.4. Finansowanie przedsięwzięć turystycznych w Unii Europejskiej. Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w latach 2007−2013 w Polsce
4. Mikro- i makroekonomiczne efekty międzynarodowych stosunków gospodarczych w wybranych podsektorach światowej gospodarki turystycznej 4.1. Podsektor usług noclegowych 4.2. Podsektor usług gastronomicznych 4.3. Podsektor organizacji imprez turystycznych 4.4. Podsektor transportu lotniczego
CZĘŚĆ II. Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego
5. Istota globalnych sektorów i światowej konkurencji. Uwarunkowania ewolucji sektorów w kierunku globalnym 5.1. Właściwości sektorów globalnych 5.2. Bariery rozwoju sektorów 5.3. Czynniki powodujące globalizację sektora
6. Korzyści skali w gospodarce turystycznej 6.1. Podsektor hoteli i restauracji Studium przypadku: Globalny zasięg działalności grupy hotelowej Accor Studium przypadku: Hyatt — producent postępowa 6.2. Podsektory dystrybucji turystycznej i transportu lotniczego
7. Zmiana i racjonalizacja kanałów dystrybucji produktu turystycznego 7.1. Trendy w zakresie dystrybucji artykułu turystycznego 7.2. Specyfika regionalnych systemów dystrybucji turystycznej Studium przypadku: Działalność biura podróży Mark Warner Studium przypadku: zmniejszanie kosztów dystrybucji na przykładzie easyJet
8. Zmiana kosztów czynników produkcji w turystyce 8.1. Podsektor usług noclegowych 8.2. Podsektor transportu lotniczego
9. Łagodzenie ograniczeń państwowych w gospodarce turystycznej i różnic społeczno-ekonomicznych 9.1. Liberalizacja w zakresie formalności granicznych 9.2. Działalność OECD i UNWTO — stanowczy składnik integracji ekonomicznej, w tym turystycznej
10. Progresywność w światowej gospodarce turystycznej stymulatorem globalizacji sektora 10.1. Istota i znaczenie innowacji w turystyce Studium przypadku: Turystyka przygodowa w Szkocji i Nowej Zelandii Studium przypadku: nowoczesność w hotelach na Balearach 10.2. Technologie informacyjne a konkurencja w światowej gospodarce turystycznej
Zakończenie
Bibliografia
Parametry
ISBN
9788320822366
Autor
Barbara dąbrowska
Wydawnictwo
Pwe
Ilość stron
178
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
PWE
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Barbara Z.
26.11.2024
Czy chcesz wysłać nam opinię i komentarz na temat produktu
Jeśli korzystać z proponowanego Pwe Międzynarodowy biznes turystyczny podeślij nam swoją opinię. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na dobrym poziomie.
Tytuł Controlling personalny Podtytuł W kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim Autor Anna Lipka Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2441-4...
Tytuł Employee experience Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań Autor Anna Lipka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2499-5...