Ten poradnik marketingowy jest unikatowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami konkretnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem ukazuje świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro sprawia, iż książkę ekspercką o obfitym nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta się z ochotą jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak niemało informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. Dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka oraz czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, iż marketing jest solidniejszy aniżeli człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, iż można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, iż marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
RECENZJE:
Jacek Kotarbiński: Marketing w 3 tygodnie" to w prosty i interesujący sposób przekazany marketing na miękko. Książka potwierdza, iż o ile z łatwością uczyć się narzędzi marketingu o tyle żeby zrozumieć jego mechanizmy potrzeba wielu lat. Michał Rusek kładzie nacisk na pozytywne wartości w tej sferze. Warte poczytania.
Grzegorz Turniak: Lekkie pióro i wiedza ekspercka, którą z przyjemnością przeczyta doświadczony przedsiębiorca, a jednocześnie zrozumie i zastosuje przedstawiciel młodego pokolenia.
Daniel Kędzierski: Autor udowodnił, iż marketing można robić, równocześnie bawiąc się nim. Kluczowe wskazówki napisane wprost, a czasami zawarte pomiędzy wersami, otwierają drzwi umysłu każdego marketingowca.
Krzysztof Sadecki: Autor demonstruje kluczowe zasady marketingu w przystępny i przystępny sposób, a lekka i przyjemna lektura powoduje, że wiedza tego typu przekazywana jest miedzy wersami.
Autor: MICHAŁ RUSEK – właściciel agencji marketingowej www.MarketingFanpage.pl, portalu www.MarketingDlaCiebie.pl, firmy szkoleniowej www.SzkolenieObslugiKlienta.pl, firmy szkoleniowo-doradczej www.KlinikaRozwoju.pl, agencji rekrutacji www.KlinikaRozwojuHR.pl, marki świadczącej usługi psychologiczne, a także psychologa biznesu www.KlinikaUmyslu.pl oraz wydawnictwa www.TwojEkspertOdMarketingu.pl.
Ekspert ds. Marketingu i reklamy, copywriter, publicysta i szkoleniowiec, a produktywny i kreatywny przedsiębiorca. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania, gdzie studiował Zarz...