POZNAJ PROSTY PRZEPIS NA TO, JAK UZYSKAĆ SATYSFAKCJĘ Z PRACY
Brak satysfakcji z realizowanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadry i morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki,mało kto po nie sięga. W tej książce Patrick Lencioni, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, ukazuje rewolucyjny, a przy tym szczególnie prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.
Lencioni ukazuje szczególnie interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i w swoim życiu. Przez kolekcję zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia zezwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła rozmaitym aspektom własnej osobowości, a także osobowości innych ludzi, które powodują, iż brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.
Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników czy również pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, ta książka przyniesie ci natychmiastową ulgę – i nadzieję.
Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura obowiązkowa.
Trevor Fetter, wykładowca w Harvard Business School, były prezes Tenet Healthcare Corporation
W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest idealnym dziełem, polecam ją liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swej pracy poczucie osobistej satysfakcji.
Kevin D. Wilde, wykładowca w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty, były wiceprezes i dyrektor działu szkoleń
w General Mills, Inc.
Nie daj się zwieść prostocie przekazywanego tu komunikatu. Lencioni ukazuje ergonomiczne rozwiązania, które pozwolą uzyskać udoskonalone wyniki finansowe przez skoncentrowanie uwagi na ludziach. Znalazłem tu mnóstwo nowych pomysłów na samodoskonalenie, które chciałbym jak najszybciej wypróbować!
Jeff Lamb, były wiceprezes ds. Rozwoju pracowników i przywództwa w Southwest Airlines, COO Vari
PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, producenta konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsulta...